vierailija
Parin päivän päästä Meilahteen ihmettelemään, mikä on viallaKeitettyä hk:n sinistä, nam
Perunakuitu ei kuulu makkaraan. Sairastuukohan possut siitä?
Parin päivän päästä Meilahteen ihmettelemään, mikä on viallaKeitettyä hk:n sinistä, nam
Kaali on hyvvää!Täällä syödään saatanan kaalipataa vielä pari päivää. Ei pakkaseenkaan mahu kun on täynnä peuran luita haukulle.
Sit on kyl makaronilootaa makkarakastikkeella
On. Mut ei välttämättä koko viikkoa sitä viitsi popsia.Kaali on hyvvää!
Oliko ak täällä?Olin juutuupissa ja tällä välin kadotitte AK:n
Häh, eikä ku tuossa juuri toivotettiin tervemenoa.Oliko ak täällä?
Kakka rupiaa haisomaan.On. Mut ei välttämättä koko viikkoa sitä viitsi popsia.
Ei se haittaa kun paskoo työmaan huusseihinKakka rupiaa haisomaan.
Asiankannattajalla on tosiaan edes suhtkot järkevät mutta sinun jutut on kyllä aivan turhia.Jos aakoo onkin miunki mielestä suvakki niin sie olet vitun idiootti...
Hällä on ees suhtkoht järkevät jutut verrattuna tuollaiseen paskaan.
Asiankannattajalla on tosiaan edes suhtkot järkevät mutta sinun jutut on kyllä aivan turhia.
Anteeksinyt oikeen raahkanasti mun sekoilut.Ooppas nyt kunnolla softylle...kai se nyt näkyy että mä ronklasin sitä viestiä, tarvii sen takia alkaa softya leteistä nyppimään
Huomenta
Kenelle vastasit? Vierailijoita on usein ainakin kaksi, yleensä kolme eriä.Asiankannattajalla on tosiaan edes suhtkot järkevät mutta sinun jutut on kyllä aivan turhia.
Kenelle vastasit? Vierailijoita on usein ainakin kaksi, yleensä kolme eriä.
Asiankannattaja on toiminut modena - eikä ole mihinkään kadonnut, vaikkei kirjoittelisikaan samalla nikillä.
Missä Ammu?