• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. :)
Heräsinpäs kerrankin ennen miestä ja sain keittää aamukahvin miehelle. Useimiten tuo herää ennen minua. :D:D

Pitäis kai kirjastossa käydä tänään.
Ranne tuntuu paremmalta. (y)

Hertta se viihtyi yöllä sängyssä nukkumassa jalkojen päällä/ vasten :)
Viime aikoina on tykännyt nukkua vieressä,aiemmin tuli harvemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kahvia & jogurttia :coffee:

Voi hitsi :unsure:;) nyt sitä on hiuksissa ja ryntäillä o_O:oops:
Nimittäin jogurttia,hyvin alkaa aamu. :unsure:(y)
 
Katoin vielä illalla booking.comista ennen kuin hotellin maksoin niin 77% Hesan hotelleista tulevalle viikonlopulle varattu. Vapaina oli huoneita hintaluokissa 400-600e. Muutama joku halvempi juttu oli mutta ei ollut sellaisia mihin itse olisin mennyt.
Viime vuonna tuolla We love the 90's tapahtumassa oli ollut noin 12000 ihmistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Mäkin varasin jotellin, tai oikeastaan huoneen keittiönurkkauksella huomisesta lauantai-aamuun. Kaksi kertaa ollaan jonotettu perjantai-illalla Helsingistä kotiinpäin niin että reilun tunnin matkasta tulikin kolmen tunnin matka. Mieluummin tekee pari lisätuntia töissä ja ajelee melkis viereen nukkumaan kuin jonottaa ja jonottaa...
 
Mä oon tavallaan vähän kade tosta paulan elämänkatsomuksesta. Kun elämä on yhtä salaliittoa niin se ei oo lainkaan niin tylsää ja tavallista.

Ja ajatella! Meillä, palstalaisilla, on siinä vielä varsin suuri rooli. Ollaan niinko tähtiä konsanaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä