vierailija
Voihan se olla vieläkin, miten muuten?Onko se oikeesti ollu modena?
Miten se asioita muuttaisi mihinkään, oli tai ei?
Tiedätkö tästä mitään?
Voihan se olla vieläkin, miten muuten?Onko se oikeesti ollu modena?
ai niin joo...se on tsufe, se on hiljattain alkanu toimittajakurssit snadissa
Tuskin on ollut, paulan omia höpinöitä ja luuloja.Onko se oikeesti ollu modena?
Muistaakseni modet valittiin jo vuosia ennen kuin asiankannattaja edes tuli palstalle.Tuskin on ollut, paulan omia höpinöitä ja luuloja.
Mummeliisan tilalla ollut kai?Muistaakseni modet valittiin jo vuosia ennen kuin asiankannattaja edes tuli palstalle.
Eikun tiedän aina mitä lähtee. Sullakin on oma rooli ja olet siinä erityisen pätevä: aikaisin aamulla ja vaikka kellon ympäri, tarvittaessaTuskin on ollut, paulan omia höpinöitä ja luuloja.
Niimpä.Muistaakseni modet valittiin jo vuosia ennen kuin asiankannattaja edes tuli palstalle.
Haistappa taasEikun tiedän aina mitä lähtee. Sullakin on oma rooli ja olet siinä erityisen pätevä: aikaisin aamulla ja vaikka kellon ympäri, tarvittaessa
Täällähän ne kaikki näkee, ei mitään papereita tarvi. Samat kuviot toistuu aina tietyllä tavalla. Mutta Softyn kavereita ette ole, kun haluatte et olisi maha kipeenä.Haistappa taas
Mikäs se rooli mahtaa olla, kerroppa.
Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin kytätä milloin kukakin täällä on. Onko sulla ajat jossan paperilla ylhäällä
Just joo, on sulla omituiset luulemisetTäällähän ne kaikki näkee, ei mitään papereita tarvi. Samat kuviot toistuu aina tietyllä tavalla. Mutta Softyn kavereita ette ole, kun haluatte et olisi maha kipeenä.
Katsotaan, mitä nyt vastaat tähän ketjuun. Ehkä selviää siitä.Haistappa taas
Mikäs se rooli mahtaa olla, kerroppa.
Niin justiinsa! Kirsikat ja mansikat, herukat ja mustikat. Mulle tämä on vain huilimispaikka, kun ei kokoaikaa voi kyykätä kasvimaallaVarmaan juuri nyt on otollinen kuun asento, vuorovesi, tuulen suunta, lämpötila, ilman kosteus johonkin viljelylle. Ei ehdi ees palstailemaan .
En mä sitä katso oli siinä mitä tahansa.Katsotaan, mitä nyt vastaat tähän ketjuun. Ehkä selviää siitä.
Totta turisetMä oon tavallaan vähän kade tosta paulan elämänkatsomuksesta. Kun elämä on yhtä salaliittoa niin se ei oo lainkaan niin tylsää ja tavallista.
Ja ajatella! Meillä, palstalaisilla, on siinä vielä varsin suuri rooli. Ollaan niinko tähtiä konsanaan!
Eikö teenkeitintä löydySe mun hotelli on muuten Forenomista. On siellä ainakin kahvinkeitin, vedenkeitin, mikro ja jääkaappi ja tilaa 18 neliötä.
Niin, kun et avaa linkkejä. Kuka sua on kieltänyt ehdottomasti niitä avaamasta? Sillähän se asia selvisi taasTotta turiset