• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei!

Mä kävin vakoilemassa. Mä näin sen ihanan pikkutalon päädyn ihan livenä! Pidemmälle en kehdannut kun oli jonkun auto siin pihatiellä.

:oops:

Ei mulla kyllä oo penninpyörylä enempää rahaa kuin edelliskerralla kun tuosta hehkuin. *huoh*
Ois kyllä ihana kun saisitte sen paikan itellenne:unsure:

Aattele miten kiva ois sitten istua siellä ihan omassa tupasessa ja vaan naattia elämästä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Noh niin.Himassa!
Amsterdam koettu taas kerran. Aina yhtä viettelevän ihana. Rentous huipussaan eikä aina kaikesta niin nokonnuukaa. Tuli nuuskittua coffeeshopettien tuoksuja lounastuntia viettävien toimistoneitien ja -rouvien kanssa. Pikkusen teki mieli sätkää maistaa, mutta kun en tähänkään asti, niin olin kiltti pohjoismaalainen. Huumaantunut olin jo harvinaisista tuoksuista. Miten olisi käynyt ”pilvessä” kaduilla kävellessä, kun muutenkin oli vaikeata ja vaarallista väistellä hirmuvauhtia kaahailevia fillaristeja. Vaatteet tuuletin hyvin ettei Suomen Tullin fiksut labbikset olisi narauttaneet minua. Se olisi ollut noloa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä