Hyii, karmivaa oisko ollu joku ötökkä sielläMä katoin yks ilta kauhulehvaa ja huoneen toinen puoli oli pimeenä...kissa tuli istumaan tohon lattialle mun viereen ja alkoi tuijottamaan ihan tonne perimmäiseen nurkkaan tässä huoneessa, kyyristeli ja urahteli välillä....kyllä nimittäin sen jälkeen laitoin ison valon päälle ja leffakin vaihtui äkkiä kauhusta seikkailun puolelle
Voi hyvinnii olla, mutta toi on tehnyt tuota ennenki. Joskus jää tuijottamaan seinää ja naukuu ja yrittää ottaa sieltä jotain kii vaikkei mitään näyHyii, karmivaa oisko ollu joku ötökkä siellä
Yks ilta kun menin nukkumaan niin sammutin telkun ja boksin.
Kun olin sängyssä niin ''sieltä'' kuului piippaus. ''se'' piippaa aina kun sen avaa ja sulkee. Mutta ei sen piä enää piipata kun ''se'' on suljettu aikaisemmin.
Kiva alkaa kovasti mielikuvitus sillon lentämäänVoi hyvinnii olla, mutta toi on tehnyt tuota ennenki. Joskus jää tuijottamaan seinää ja naukuu ja yrittää ottaa sieltä jotain kii vaikkei mitään näy
Yks ilta kun menin nukkumaan niin sammutin telkun ja boksin.
Kun olin sängyssä niin telkusta kuului piippaus. Telkku piippaa aina kun sen avaa ja sulkee. Mutta ei sen piä enää piipata kun se on sammutettu aikaisemmin.
Kohta siellä piippaa.
Kissat, koirat ja vauvat (nämä ainakin) näkee "toiselle puolelle".Mä katoin yks ilta kauhulehvaa ja huoneen toinen puoli oli pimeenä...kissa tuli istumaan tohon lattialle mun viereen ja alkoi tuijottamaan ihan tonne perimmäiseen nurkkaan tässä huoneessa, kyyristeli ja urahteli välillä....kyllä nimittäin sen jälkeen laitoin ison valon päälle ja leffakin vaihtui äkkiä kauhusta seikkailun puolelle
Piippaiskin, ois kyllä jo oikein sellasen ison piippi piippauksen aikaKohta siellä siellä piippaa.
onko niin salainen ettet edes paikkaa ja aikaa kerroSalainen palstatapaaminen huomenna
ja annas kun arvaan, kaikkien pitää tuoda mukanaan jotain tahmaista? Tai ainakin sellasta minkä sää voit tahmaistuttaa? Ei tuu kauppoja kuules, sir!!Salainen palstatapaaminen huomenna
Ruoan merkeissä?Salainen palstatapaaminen huomenna
Mutt mitä ne näkee?Kissat, koirat ja vauvat (nämä ainakin) näkee "toiselle puolelle".
Uskon tähän omakohtasten kokemusten perusteella.
Harmi että leffa piti vaihtaa.
Piippaiskin, ois kyllä jo oikein sellasen ison piippi piippauksen aika
onko niin salainen ettet edes paikkaa ja aikaa kerro
Senkun tietäisi. Mutta kai se on parempi ettei näe samaa, jos näin on päätetty..Mutt mitä ne näkee?
Kävin ostaa maitoa niin ostin nyt sitä ohutta.Pitää maistaa iltapalaksi tai aamupalalla sitten.
Hieno homma Tinku ja päälle laita jotain muuta kuin porkkanaaKävin ostaa maitoa niin ostin nyt sitä ohutta.Pitää maistaa iltapalaksi tai aamupalalla sitten.
Ruoan merkeissä?