No varovasti sit kuitenki siellä kaupassa...Olen ja otan.
No varovasti sit kuitenki siellä kaupassa...Olen ja otan.
Kävin muokkaamassa...ehän mä muistanut/ees tienny että oisit niin munien peräänKiitti vaan kun unohdit mut teijän munakerhosta
Hä? Miten niin et saa vastata hänelle kun mieles tekee?Eiku mun pitää lakata vastaamasta sille ei tästä muuten mitään tule.Nytkin taas mietin sitä kun kyseli.Enkä mä saa,en en en!!!!!
mutta kun paistaa molemmilta puolilta, sillai varmistaa ettei mikään jää pehmeeks!Pah sun löllöilles...
Eikä niitä tuu kun sen munasen paistaahauduttaa ..yks puolikin riittää, namskista vaan
Kuka voi unohtaa tinkun ja munat (ei siis tinkun munat )Kävin muokkaamassa...ehän mä muistanut/ees tienny että oisit niin munien perään
Nokun ei tartte varmistaa kun t i e t ä ä mitä tekeemutta kun paistaa molemmilta puolilta, sillai varmistaa ettei mikään jää pehmeeks!
Siis olenhan mä aina vastannu mut sit mietin jälkikäteen että miksi kun ei siitä tule kun ikävä.Vääränlainen ikävä.Hä? Miten niin et saa vastata hänelle kun mieles tekee?
Höppänä siellä taas ...laita vaan vastausviestiä, helpottaa kummasti ja tuntuu hyvältä
Ihana vänkääjä oot kanssa!! Vaan ei auta vaikka polkisit jalkaa lattiaan kikkurat päässä heiluen, mun munat täytyy olla molemminpuolin paistetut eli kypsätNokun ei tartte varmistaa kun t i e t ä ä mitä tekee
Konstit on monet ja helpotkin kovaan munaan
..toi tosin kuulosti semmoselta että meenkin keittiöön nytjustiinsa
Mikä on vääränlainen ikävä?Siis olenhan mä aina vastannu mut sit mietin jälkikäteen että miksi kun ei siitä tule kun ikävä.Vääränlainen ikävä.
Mä mitään vänkää..kun höpisenkeskustelenIhana vänkääjä oot kanssa!! Vaan ei auta vaikka polkisit jalkaa lattiaan kikkurat päässä heiluen, mun munat täytyy olla molemminpuolin paistetut eli kypsät
mun munat täytyy olla molemminpuolin
Täällä tehtiin ihan samaa äskönMakaronilaatikkoa ja salaattia
Tänään vois syödäkin
Ei oo munia, menin jääkaapille ja huomasin ett kaikk on mänt...mutt huomenna ostan
No just tollanen,mulla on sit aina sellasta kun siitä kuulen mut ei sillä.Sillä on vaan kaveri-ikävä.Se on erilainen ikävä se.Mikä on vääränlainen ikävä?
Kun..eikös sitä nyt oo vaan yhdensorttista ikävää..sitä ihanansuloisenkamalaa mikä kaihertaa ja perhosteluttaa yhtäaikaa...
Eikä aina tarvii tehdä mitään jälkikäteismietintöjä . On vaan siinä hetkessä ja toimii ja tekee ja tuntee
Jäiks mulle yhtää?Täällä tehtiin ihan samaa äskön
Jäi. syömään vaan.Jäiks mulle yhtää?
Mistä sie hänen ikävänsä laadun tiiät?No just tollanen,mulla on sit aina sellasta kun siitä kuulen mut ei sillä.Sillä on vaan kaveri-ikävä.Se on erilainen ikävä se.
Mäkin syön
Miksi varovaisesti?No varovasti sit kuitenki siellä kaupassa...
Mullakin yhä rehottaa.Kyllä se varmasti jotakin tekis
Nyt ei aleta kuitenkaa läträämään ku karvat rehottaa yhäkin
Haukku ehtii syömään kuitenkin loput ennenkun olen siellä.Jäi. syömään vaan.
No ettei mistään vaan hyökkäänny kimppuun se "häslääsähläänytkaupassa"-monsteritapausMiksi varovaisesti?