Eh..ois ollu a i v a n mahdollista sekinSattuuhan sitä murunen onneksi oli autossa eikä kotona.
Niih se on parempi suosia suomalaista munaaNo kiitosta vaan ja morjens
Nyt on sanottava että tuosta maissijutusta en tiiä enempää mutta mitä tulee tuohon munahässäkkään niin - ei tajuu miks pitäs mukamas ulkomaalaisia ostaa/ käyttää kun kotimaiset ovat tunnetusti laadukkaita ja hyviä
Suosi siis suomalaista
Juuuh varmaan varmaan sit selittää että mutta kun tuolla kaksplussalla puhuivat suklaastaSiellä se kirkuu keittiössä just parhaillaan ambulanssia apuun
No totta ihmeessä!Niih se on parempi suosia suomalaista munaa
Ootko nyt ihan varma...tai siis ota se lompakko mukaan...Mä lähden nyt kauppaan.
Nyt oon kuule sitten ihan kansainvälisestikin punastellu ja sönköttäny ja sössinysäätänysählänny...
Enmeekauppaanennääikinä
Kaikki kassat käytössä*ufopääkkönen* eli ihmisiä useamman kylän verran. Ja - meikäläinen...ihan kaikessa ilosuudenhörhöilyssään lappaa lallatellen kärrystä tavaraa tiskille ja - kappas vaan...kun kivankiva kassatätinen melkein, ihan huulilla on, sanoa pyöräyttää loppusummaa kiitos niin...
Tuli sitten taputeltua tissit ja taskut ja pakarat läpi hämmennysnoloposkipunan lehahtaessa kilometrin pituisen jonon läpsytellessä vasenta jalkaa tahdissa "siirry jo puis kassalta..siirry jo puis..!!!"...
Lompakko
Autossa
Tuli muuten ihan Akuankka-fiilis kun vilahdin....ei se kassatäti ollu pahana..vissiin..hyvin koulutettu ...ja mä kyllä pyytelin vuolaasti anteeksi hiljaakovvaasuomeks ja enkuks ja italiaks ja ranskaks...joo, kansainvälistä ostajaa nääs runsaasti enkä mä korviani saa mihinkään jajaja..ei nekään nyt vihasilta näyttäny...vaikkakin se yks setäkkä olikin tuuheitten kulmakarvojen kans jotenkin pelottavan näkönen
Että oon sitten selkänä taas....
Käy se nuinkin tai siis ihan syötävää tulee mutta ei oo välttämätöntä ja pakkoa paistella molemmilta puolilta kun suunmakuista tulee kun paistelee yhdeltäkin puoleltaMunista puheenollen, täytyy mennä paistamaan pari munaa molemmipuolin ja laittaa päälle chilisiivuja
Herrranmunjumalantährensentään!!!*kauhistuujäykistyy*Muistitko klementiinit? HÄH?
Ei oo sama Ei ees ihan Tulee löllöjä kohtia jos paistaa vaan toiselta puoleltaKäy se nuinkin tai siis ihan syötävää tulee mutta ei oo välttämätöntä ja pakkoa paistella molemmilta puolilta kun suunmakuista tulee kun paistelee yhdeltäkin puolelta
Eli siis ihansama
Eiku mun pitää lakata vastaamasta sille ei tästä muuten mitään tule.Nytkin taas mietin sitä kun kyseli.Enkä mä saa,en en en!!!!!No eikäkun.
Ei sillä onnistu ne muut jutut kun ne ei oo - sinä .
Hän ei oo ite sitä vaan vielä hoksannu että onnensa ja ilonsa ja elämänsä on sinussa.
Ni.
Usko pois vaan, mä tiiän
kuka se pervo nyt olikaan.pari munaa molemmipuolin
Hmm vois tehä sulle ihan hyvää
Onneks @Lunatic ja @Kais @tinkuliini ovat tässä asiassa täysin samaa mieltä! Molemminpuolin paistettu muna on se aito muna!kuka se pervo nyt olikaan.
Mä yritän hei syyä ja yks puhuu genitaalikarvoistaanKyllä se varmasti jotakin tekis
Nyt ei aleta kuitenkaa läträämään ku karvat rehottaa yhäkin
Mä yritän hei syyä ja yks puhuu genitaalikarvoistaan
Olen ja otan.Ootko nyt ihan varma...tai siis ota se lompakko mukaan...
Pah sun löllöilles...Ei oo sama Ei ees ihan Tulee löllöjä kohtia jos paistaa vaan toiselta puolelta
Eikä meillä ookkaan munia, täytyy huomenna ostaa niitä
Nyt syön sitte ohutta herkkua, juustolla ja suolakurkulla