The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kiitosta vaan ja morjens :)

Nyt on sanottava että tuosta maissijutusta en tiiä enempää mutta mitä tulee tuohon munahässäkkään niin - ei tajuu miks pitäs mukamas ulkomaalaisia ostaa/ käyttää kun kotimaiset ovat tunnetusti laadukkaita ja hyviä:)
Suosi siis suomalaista:)(y)
Niih se on parempi suosia suomalaista munaa (y):rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Nyt oon kuule sitten ihan kansainvälisestikin punastellu ja sönköttäny ja sössinysäätänysählänny:oops:...

Enmeekauppaanennääikinä:notworthy:

Kaikki kassat käytössä*ufopääkkönen* eli ihmisiä useamman kylän verran. Ja - meikäläinen:oops:...ihan kaikessa ilosuudenhörhöilyssään lappaa lallatellen kärrystä tavaraa tiskille ja - kappas vaan...kun kivankiva kassatätinen melkein, ihan huulilla on, sanoa pyöräyttää loppusummaa kiitos niin...



Tuli sitten taputeltua tissit ja taskut ja pakarat läpi hämmennysnoloposkipunan lehahtaessa kilometrin pituisen jonon läpsytellessä vasenta jalkaa tahdissa "siirry jo puis kassalta..siirry jo puis..!!!"...


Lompakko:notworthy:
Autossa:notworthy:


Tuli muuten ihan Akuankka-fiilis kun vilahdin....ei se kassatäti ollu pahana..vissiin:unsure:..hyvin koulutettu (y)...ja mä kyllä pyytelin vuolaasti anteeksi hiljaakovvaasuomeks ja enkuks ja italiaks ja ranskaks:notworthy:...joo, kansainvälistä ostajaa nääs runsaasti enkä mä korviani saa mihinkään jajaja..ei nekään nyt vihasilta näyttäny:unsure:...vaikkakin se yks setäkkä olikin tuuheitten kulmakarvojen kans jotenkin pelottavan näkönen:barefoot:

Että oon sitten selkänä taas:notworthy:....

Muistitko klementiinit? HÄH?
 
Käy se nuinkin tai siis ihan syötävää tulee mutta ei oo välttämätöntä ja pakkoa paistella molemmilta puolilta kun suunmakuista tulee kun paistelee yhdeltäkin puolelta :)

Eli siis ihansama:)
Ei oo sama :eek: Ei ees ihan :eek: Tulee löllöjä kohtia jos paistaa vaan toiselta puolelta:sick:


Eikä meillä ookkaan munia, täytyy huomenna ostaa niitä:cautious:
Nyt syön sitte ohutta herkkua, juustolla ja suolakurkulla:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä