Softy
Mikä se semmoinen on?No ettei mistään vaan hyökkäänny kimppuun se "häslääsähläänytkaupassa"-monsteritapaus
Mikä se semmoinen on?No ettei mistään vaan hyökkäänny kimppuun se "häslääsähläänytkaupassa"-monsteritapaus
No ei oo muuttanu sen muoto,kyllä sen tietää.Muutenhan se olis vielä useemmin kyselemäs.Turhaan tätä nyt edes mietin.Hän vain haluaa kuulla kuulumisia.Ja sitten kun löytää jonkun niin unohtuu taas kyselyt. Kunhan jäin pohtimaan ja ajattelemaan asiaa.Mistä sie hänen ikävänsä laadun tiiät?
Kun sekin voi muuttaa muotoaan ...
Ja joo, mä tiiän toki senkin kun ikävöi toista vain ykspuolisesti...mutta siitä huolimatta - on niiiin paljon parempaa tuntea kuin vain olla tuntem...korjaan: kuin vain olla m u k a m a s tuntematta mitään
No siis semmonen...kun esim ottaa yhden ompun niin miljuuna seuraavaa kimpoilee lattialle tai kun on jo kassajonossa latomassa tavaroita niin muistaa että se piimäpurkki just kauimmaiselta peräseinältä unehtu ja...no siis tää monsterisähläystyyppi...Mikä se semmoinen on?
Ettet kompuroi ja kaadu jonkun päälle tai alle tai haaruksiin...Miksi varovaisesti?
No..ookooNo ei oo muuttanu sen muoto,kyllä sen tietää.Muutenhan se olis vielä useemmin kyselemäs.Turhaan tätä nyt edes mietin.Hän vain haluaa kuulla kuulumisia.Ja sitten kun löytää jonkun niin unohtuu taas kyselyt. Kunhan jäin pohtimaan ja ajattelemaan asiaa.
Meinaat sä syödä ne kaikki yhtä aikaa?Nyt on munaa, makkaraa, vaniljajädeä, mansikoita jne.
Mullakin yhä rehottaa.
Mulla se on harvinaista.No siis semmonen...kun esim ottaa yhden ompun niin miljuuna seuraavaa kimpoilee lattialle tai kun on jo kassajonossa latomassa tavaroita niin muistaa että se piimäpurkki just kauimmaiselta peräseinältä unehtu ja...no siis tää monsterisähläystyyppi...
Vai...ettekste muut sitte ikinäkoskaan siihen törmää?
Se on niin haasteellista että taidan poistaa vain kainaloista. Pitäs olla apua siihen.Kaikki pois vaan
Mulla on tuo persreijän ympärystä vähän haastava ajella, mutta onneksi tyttöystävä auttaa
tollanen onhyvääMakaronilaatikkoa ja salaattia
Tänään vois syödäkin
EnMeinaat sä syödä ne kaikki yhtä aikaa?
Ymh..aijaa...mulla taas...oli muuten tosi hyvin onnistunutta makaronilaatikkoa. Ihan vahingossa taas kerranMulla se on harvinaista.
Tänään kaupassa kassaneiti valisti mua että mukulaselleriin ei käy hintalappu ko punnittu appelsiinin numerollaNo siis semmonen...kun esim ottaa yhden ompun niin miljuuna seuraavaa kimpoilee lattialle tai kun on jo kassajonossa latomassa tavaroita niin muistaa että se piimäpurkki just kauimmaiselta peräseinältä unehtu ja...no siis tää monsterisähläystyyppi...
Vai...ettekste muut sitte ikinäkoskaan siihen törmää?
No hö,en mä nyt silleen tarkottanu ....itteppä kyselinNo..ookoo
Anteeks kun hämmensin sitte taas...
Jees, niin on ja pikkasen paremman saa kun tekee sen vaikka lohestatollanen onhyvää
Tonnikala-makaronilaatikko – Hellapoliisi
Nonih, sielläkin kävi se häsläyssähläysmonsteri!! Osas mokoma yllättää sinutkin...että onkin juoni!Tänään kaupassa kassaneiti valisti mua että mukulaselleriin ei käy hintalappu ko punnittu appelsiinin numerolla
Eiku punnittemhan uuvestaan
Laita nuo päälle.Pitäskö hommata tommonen nahkahame?
En tiijä, saattas sääsket syyvä pallit ruvelle..
Saattas pikkusen hiostaa hillajängilläLaita nuo päälle.
on.Ei kellään ole kokemusta naisen karvojen ajelusta?
Tuletko auttamaan?
Voipi olla. Mut sopii hyvin hameen kanssa.Saattas pikkusen hiostaa hillajängillä
nyt ei kerkiä.Tuletko auttamaan?
Kerro kun kerkeät.nyt ei kerkiä.