Ei kellään ole kokemusta naisen karvojen ajelusta?
Ei siis lasketa sitä jos ite pukeutunu verkkosukkiksiin ja stayuppeihin ku on ajellu omat pallinsa
Ei kellään ole kokemusta naisen karvojen ajelusta?
Ei siis lasketa sitä jos ite pukeutunu verkkosukkiksiin ja stayuppeihin ku on ajellu omat pallinsa
No ihavarmasti mutta jos aattelee asiaa hiukan pitemmälle niin...kumpi ois parempi - a) hiukkasen..no ehken paljonkin, riippuu kyllä...hiostuneet paikat vai se että b)mennee ainakin viikon verran Al Bundyna molemmat käet rasitusvammasina...Saattas pikkusen hiostaa hillajängillä
Tuosta tuli mieleen. Löysin vaatehyllystä stayupit. Mitä mä niillä? En käytä sellaisia.Ei siis lasketa sitä jos ite pukeutunu verkkosukkiksiin ja stayuppeihin ku on ajellu omat pallinsa
Mikset ite niitä ajeleEi kellään ole kokemusta naisen karvojen ajelusta?
Se on niin vaivalloista ja selkään alkaa koskee.Mikset ite niitä ajele
Pistä ne päähän ja käytä smurffipiponaTuosta tuli mieleen. Löysin vaatehyllystä stayupit. Mitä mä niillä? En käytä sellaisia.
Pistä ne päähän ja käytä smurffipipona
Polvissa astiko sun pipari onSe on niin vaivalloista ja selkään alkaa koskee.
ei tulis mieleenkään harrastaa samoja juttuja kun sinä.Ei siis lasketa sitä jos ite pukeutunu verkkosukkiksiin ja stayuppeihin ku on ajellu omat pallinsa
Mun tuli mieleen että kenen ne on jos ei softyn kun ei kerran käytä...että mistä ne sinne tullu...Pistä ne päähän ja käytä smurffipipona
Selkäsairaus rajoittaa mun elämää.Polvissa astiko sun pipari on
On,mut taijan ajella vaan omia karvojaEi kellään ole kokemusta naisen karvojen ajelusta?
Niin tosiaan...miksi softylla on potentiaaliset smurffipipot komerossaan ja käyttämättömänä vieläpä. Selvitäs tää mysteeri niin saat kymmenen pistettä ja papukaijamerkin pipariisi!!!Mun tuli mieleen että kenen ne on jos ei softyn kun ei kerran käytä...että mistä ne sinne tullu...
Hk blöötä, laitan sitä kastikkeeseen.Mitä maggaraa sulla on?
Selkäsairaus rajoittaa mun elämää.
Sain ne kaverilta kun hän ei käytä. Kauan sitten.Mun tuli mieleen että kenen ne on jos ei softyn kun ei kerran käytä...että mistä ne sinne tullu...
Ikäviä noi selkäsairaudetSelkäsairaus rajoittaa mun elämää.
Kaikkia kannattaa kokkeilla ainaki kerran paitsi serkkutyttöä ja kansantanssejaei tulis mieleenkään harrastaa samoja juttuja kun sinä.
IltaaIltaa
Siis oot sä ollut hillasuolla nahkashortseissa?Kaikkia kannattaa kokkeilla ainaki kerran paitsi serkkutyttöä ja kansantansesseja