vierailija
Sun kannattaa hakeutua töihin tuonne:Sokeri ei saa mun viisaria värähtämään
http://www.sjt.fi/viljelyohjeet/kasvinsuojelu
Tutkimusavustaja oli ennenmuinoin hyvä titteli, mikä lienee nykyään?
Sun kannattaa hakeutua töihin tuonne:Sokeri ei saa mun viisaria värähtämään
"uhallanikaan" on kaukana suomenkielestämä tietäsin heti keinon millä sun mielipitees muuttuis, mutta en kerro uhallanikaan
Suklaa sulatettu tai levite
Meinasin etten vastaa kun...No sano se heti "eron" jälkeen et haluaa pitää yhteyt ja olla kaveri mut en mä oikeen osaa....ja kai se ikävöiki mut ei silleen vaan ihan sillai "harmi kun menetin sut elämästäni" tyyliin. Mut joka kerta kun soittaa tai viestii niin toivon....eikä sit kuitenkaa ikinä.
Höpöhöpö murre sana ja mä käytän sitä tästälähin ihan uhallanikin."uhallanikaan" on kaukana suomenkielestä
"Jonkun uhalla" sopisi kyllä mut et sitä sanonut
Hmm vois tehä sulle ihan hyvääKattilasta lappaa suoraan genitaaleille niin ON kiihoittavaa, ON
Eiks toi oo liian polttavaa ?Kattilasta lappaa suoraan genitaaleille niin ON kiihoittavaa, ON
Eipä ookkaan,mut oma valinta sullaHöpöhöpö murre sana ja mä käytän sitä tästälähin ihan uhallanikin.
Jännä miten nää sun linkkiviestit tuntuu oikein masunpohjassa silleen jännästi..mutt ei silleen jännästi miltä tuntuu sillon kun on ihastunut toiseen vaan ennemminkin silleen, että tekis mieli vähän ottaa ja tirvastaEipä ookkaan,mut oma valinta sulla
Tämä on muuten se linkki, mitä MUUT laittoivat aikoinaan esille muille. Enpä olis muuten tajunnut, kuinka myrkyllistä MAISSI ja siitä tehdyt ainekset ovat. Mitäkaikkee, en todellakaan tiedä, mut onhan se ainakin lääkkeissä (maltodekstriini ja askorbiinihappo pn tehty maissista, mut varmasti muutakin on!)
No kun ei muutu.Kyllä se kuulumisia haluaa kuulla mutta ei muuta.Siksihän meijän tapailu loppu kun oli löytäny jonkun muun.Ja kun ei siitä mitään tullu niin taas kelpaan...kaveriksi. Ja heti kun löytyy joku niin unohdun ja sitten pitäs vierestä katsoo ja olla kaveria vaikka heilastelis jotain muuta ja ite ajattelisin että mun tossa pitäs olla. Hö,aina kun ehdin sen vähän unohtaa niin se ilmestyy kyselee kuuumisia.Meinasin etten vastaa kun...
Muttakun.*huokaa*
Tinkunen murunen.
Kun et voi tietää. Että jospa nyt kuitenkin nytjustiinsa!
Ikävöi sua, se on selvä . Haluaa pitää yhteyttä, kuulla sinusta koska haluaa pitää sut elämässään .
Ja...kaverisuhde voi aina muuttua ja syventyä parisuhteeksikin .Sitä kun ei koskaan ikinä milloinkaan tiiä ...
Kiva, Kattinen, et tulit paikalleMeinasin etten vastaa kun...
Muttakun.*huokaa*
Tinkunen murunen.
Kun et voi tietää. Että jospa nyt kuitenkin nytjustiinsa!
Ikävöi sua, se on selvä . Haluaa pitää yhteyttä, kuulla sinusta koska haluaa pitää sut elämässään .
Ja...kaverisuhde voi aina muuttua ja syventyä parisuhteeksikin .Sitä kun ei koskaan ikinä milloinkaan tiiä ...
Ai sullakin on samanlaisia tuntemuksiaJännä miten nää sun linkkiviestit tuntuu oikein masunpohjassa silleen jännästi..mutt ei silleen jännästi miltä tuntuu sillon kun on ihastunut toiseen vaan ennemminkin silleen, että tekis mieli vähän ottaa ja tirvasta
Joo, enkä mä ole ees agressiivinen vaan hyvinnii kilttiAi sullakin on samanlaisia tuntemuksia
Niih,miekin oon,yllensä kiltti & ystävällinen,rauhallinenJoo, enkä mä ole ees agressiivinen vaan hyvinnii kiltti
Sattuuhan sitä murunen onneksi oli autossa eikä kotona.Nyt oon kuule sitten ihan kansainvälisestikin punastellu ja sönköttäny ja sössinysäätänysählänny...
Enmeekauppaanennääikinä
Kaikki kassat käytössä*ufopääkkönen* eli ihmisiä useamman kylän verran. Ja - meikäläinen...ihan kaikessa ilosuudenhörhöilyssään lappaa lallatellen kärrystä tavaraa tiskille ja - kappas vaan...kun kivankiva kassatätinen melkein, ihan huulilla on, sanoa pyöräyttää loppusummaa kiitos niin...
Tuli sitten taputeltua tissit ja taskut ja pakarat läpi hämmennysnoloposkipunan lehahtaessa kilometrin pituisen jonon läpsytellessä vasenta jalkaa tahdissa "siirry jo puis kassalta..siirry jo puis..!!!"...
Lompakko
Autossa
Tuli muuten ihan Akuankka-fiilis kun vilahdin....ei se kassatäti ollu pahana..vissiin..hyvin koulutettu ...ja mä kyllä pyytelin vuolaasti anteeksi hiljaakovvaasuomeks ja enkuks ja italiaks ja ranskaks...joo, kansainvälistä ostajaa nääs runsaasti enkä mä korviani saa mihinkään jajaja..ei nekään nyt vihasilta näyttäny...vaikkakin se yks setäkkä olikin tuuheitten kulmakarvojen kans jotenkin pelottavan näkönen
Että oon sitten selkänä taas....
No eikäkun.No kun ei muutu.Kyllä se kuulumisia haluaa kuulla mutta ei muuta.Siksihän meijän tapailu loppu kun oli löytäny jonkun muun.Ja kun ei siitä mitään tullu niin taas kelpaan...kaveriksi. Ja heti kun löytyy joku niin unohdun ja sitten pitäs vierestä katsoo ja olla kaveria vaikka heilastelis jotain muuta ja ite ajattelisin että mun tossa pitäs olla. Hö,aina kun ehdin sen vähän unohtaa niin se ilmestyy kyselee kuuumisia.
Niin ootNiih,miekin oon,yllensä kiltti & ystävällinen,rauhallinen ja pervo
No kiitosta vaan ja morjensKiva, Kattinen, et tulit paikalle
"Novartis (nykyisin Syngenta) jätti uuselintarvikeasetuksen (EY) 258/97 mukaisen hakemuksen Bt11 sokerimaissin hyväksymisestä käsiteltäväksi 11.2.1999 Alankomaiden toimivaltaiselle viranomaiselle." - ..kysymys 2004 -
Tiedätkö tuosta enemmän
Munaskandaalin - yksi - yhteinen tekijä
Siellä se kirkuu keittiössä just parhaillaan ambulanssia apuunJaa rättis tais hävitä sulattamaan suklaata & heittämään suoraan kattilasta genitaaleille
Mie en oo pervo kai ( ainaan yleensä.)Niin oot