Eiku eka työviikko loman jälkeen.Aikaset herätykset ja kaikki muu.Ihan sumussa menny tää viikko.Niih,noi muut on niin mahdottomia tuhmureita taas,ettei niitä ota selvää
Ootko nukkunu huonosti vai muuten väsy ?
Eiku eka työviikko loman jälkeen.Aikaset herätykset ja kaikki muu.Ihan sumussa menny tää viikko.Niih,noi muut on niin mahdottomia tuhmureita taas,ettei niitä ota selvää
Ootko nukkunu huonosti vai muuten väsy ?
Muovittele kuule ihan ite vaan, se on oikeesti ihan syvältä!!!Emmäkään noita muita ymmärrä, sekoilevat kontaktimuoviensa ja meisseliensä kanssa ja kittaavat lonkeroo ja olutta korikaupalla kilpaa
Eipä ihme ku väsyttää sinnuu. Sama oli mulla eka viikko loman jälkeen.Eiku eka työviikko loman jälkeen.Aikaset herätykset ja kaikki muu.Ihan sumussa menny tää viikko.
Mulla se on edessä ens viikolla.Eipä ihme ku väsyttää sinnuu. Sama oli mulla eka viikko loman jälkeen.
Kai se tästä taas vaikka kyllä noi aikaset herätykset ja työmatkat väsyttää ihan muutenkin.Huusholli on kun myrskyn jäljiltä kun ei viikolla ole jaksanut juuri eväänsä liikauttaa töitte jälkeen.Eipä ihme ku väsyttää sinnuu. Sama oli mulla eka viikko loman jälkeen.
Eka ja ehkä toka viikko on väsyttävää,sit tasaantuu ja homma taas kulkee.Mulla se on edessä ens viikolla.
Hei hei, tuu sit takas.Ei auta, se on sitte vaan poistuttava kun ei täällä riitä kerta jummarrusta ja sympatiseerausempatiseerausta kouluvaatimuksien vastaamiseen ja vihjaillaan epäsuoransuorasti mukamas litrahuuliseksi*ufopääkkönen* eikä etes niin ollenkaan arvosteta musiikkimakuakaan vaan heitetään Carreyt silmille...ni mikämuukaanmuka tässä on vaihtoehtona, ni kysympä vaan että mikätähäh*alaleukamus väpätys*..
...kuin...
...poistuminen! Eron heeeeetki on hjallis....
Minä mehiläisenä selkäilen..ehkä...
(I'll be back...maybe...rautalangalla)
Noh noh murunen,onha ihan ihan hirviän kamala urakka toi tsemppiäEi auta, se on sitte vaan poistuttava kun ei täällä riitä kerta jummarrusta ja sympatiseerausempatiseerausta kouluvaatimuksien vastaamiseen ja vihjaillaan epäsuoransuorasti mukamas litrahuuliseksi*ufopääkkönen* eikä etes niin ollenkaan arvosteta musiikkimakuakaan vaan heitetään Carreyt silmille...ni mikämuukaanmuka tässä on vaihtoehtona, ni kysympä vaan että mikätähäh*alaleukamus väpätys*..
...kuin...
...poistuminen! Eron heeeeetki on hjallis....
Minä mehiläisenä selkäilen..ehkä...
(I'll be back...maybe...rautalangalla)
Mut sitä ei kannata syödä kun siinä on sitä perunakuitua ja arominvahventeitaJoo makkarakastiketta viikonloppuna. Lisätään hk blöö kauppalistaan.
En syö usein sitä.Mut sitä ei kannata syödä kun siinä on sitä perunakuitua ja arominvahventeita
Ei kannata syödä ollenkaan. Tein kerran sellaiselle makkaralle niin, et halusin nähdä, mitä sille pätkällle tapahtuu, kun antaa olla pussissaa... No enpä kerrokaan.En syö usein sitä.
Eli vähät välität luonnoneläinten suolistosta vaikka aina olet huutamassa makkaroita vastaan?Ei kannata syödä ollenkaan. Tein kerran sellaiselle makkaralle niin, et halusin nähdä, mitä sille pätkällle tapahtuu, kun antaa olla pussissaa... No enpä kerrokaan.
Kukaan ei kertonut, mistä se löytyi tai mitä sille teki
Pussin otin talteen, ihan vaan mielenkiinnosta, mut sisukset nakkasin ketulle
Elossa on kettuEli vähät välität luonnoneläinten suolistosta vaikka aina olet huutamassa makkaroita vastaan?
Nytkyllä tekis mieli...*mutisee*
Ei ihmiselle mutta eläimelle voi ollakki!!Elossa on kettu
En tiedä onko saanut poikasia mut se selviää talvella
Oikeesti, onko se noin vaarallista sunkin mielestä
Mitä himskattia ei eläimille saa noita heittää eläinrääkkääjäEi kannata syödä ollenkaan. Tein kerran sellaiselle makkaralle niin, et halusin nähdä, mitä sille pätkällle tapahtuu, kun antaa olla pussissaa... No enpä kerrokaan.
Kukaan ei kertonut, mistä se löytyi tai mitä sille teki
Pussin otin talteen, ihan vaan mielenkiinnosta, mut sisukset nakkasin ketulle