Joo makkarakastiketta viikonloppuna. Lisätään hk blöö kauppalistaan.A-ha
A-ha
4 lonkeroa perjantain kunniaksi joista juon ehkä kaksi.kahvia ja pulla, perjantain kunniaksi.
On mullakin muutama kalja jääkaapissa.4 lonkeroa perjantain kunniaksi joista juon ehkä kaksi.
4 korillista lonkeroa perjantain kunniaksi joista juon ehkä kaksi.
..ja sitten mulle pipatetaan ja pupatetaan syömisestäOn mullakin muutama kaljakori jääkaapissa.
Ni, sun pitäis syyä enempi..ja sitten mulle pipatetaan ja pupatetaan syömisestä
On menossa.Päivää murut
Onks siellä jotkut ruokaorgiat vai
Mie popsin roiskeläppäpizzan,join kylmää teejuomaa hiilihappovedellä ja mussutin hasselpähkinä-kaakaolevitettä suoraan purkista
Mutt ei pekonia eikä varsinkaan hookoon sinistä *imputtaa vastaan ja läpsyttää lattiaa pienillä tassuillaan*Ni, sun pitäis syyä enempi
Muistitko syödä klementiinejä?Diudau sullekin ja se on täällä taas ja kerran ja vihdoinkin perrrrjantai
Ja aaaarinko paistaa ja mä oon ihan töttöröö - toi ei ollu mikään newsflash - muttamutta....
..pidä mukavata sinä ihana ihminen siellä
Oliskin...ja sitten mulle pipatetaan ja pupatetaan syömisestä
PAHEKSUNTuollasia jääkaapista löytyy.
Mulla löytyy tällasia:Tuollasia jääkaapista löytyy.
...tuota...uskaltaako tuohon vastata vai lähenkö...jaa, lähenkin suoraan sinne nurkkaan...Muistitko syödä klementiinejä?
Mun alko tekee mieli makkaraa.Täytyy huomenna ostaa klementiinejä..alkoi tekee mieli kun toi yks ihanainen toistelee niistä joka toisessa viestissään täällä