Säkin voisit tulla takaisin.elä oo niin varma, on täältä lähteny melekonen liutajas porukkaa luikkimaan aikojen saatossa
Olisivatko vaan kyllästyneet palstailuun. Moni nikkihän täältä on vuosien varrella lähtenyt.Niinpä. Kerro ihmeessä MIKSI?
Ostin sitten päähänpistona hopeisen kaulaketjun ja sormuksen
Kaulaketju samanlainen kun aiemmin ostama ranneketju.
Parin viikon aikana ostanut nyt nuo kaula- ja ranneketjut, kaksi sormusta ja kahdet korvikset, hopeisia kaikki. Toisessa korvassa kun on yksi korvis, toisessa melko usein 3.
Ennen ollut kultaisia koruja mutta esikoinen osti hopean väriset korvikset mulle kesällä niin siitä se ajatus sitten kaikkeen lähti
Tuollaiset sormukset, ketjut on jotkut ns punosketjut mitä lienee.
Ei kun tarkoitin samanlainen malli/malliltaan. Kaulaketju on tietysti vähän pidempi kuin ranneketjuSulla on joko paksu ranne tai sitten ohut kaula
Ei kun tarkoitin samanlainen malli/malliltaan. Kaulaketju on tietysti vähän pidempi kuin ranneketju
Mut tuleehan puuhassa siinä jano eikä vesi ole sama asia kuin olut.Rapajuoppo kai! Olen kipannut jo kolme pikkutölkkiä A.Le Coq keppanaa. Puolustus kumminkin. Mattopyykki.
Eipä tuo mitään haittaaAjattelinkin että ymmärsin jotain väärin
Rapajuoppo kai! Olen kipannut jo kolme pikkutölkkiä A.Le Coq keppanaa. Puolustus kumminkin. Mattopyykki.
Pekonirasvassa paistettuja pottuja ja makkaraa.Oliiviöljyssä paistettuja herkkusieniä ja sipulia, jälkiruokana kahvia
pelkkiä sieniäkö ja sipuliako vain oli?Oliiviöljyssä paistettuja herkkusieniä ja sipulia, jälkiruokana kahvia
Onko munia kaapissa?Lihapiirakkaa mikrossa.
Tänään kauppaan ostamaan jotakin parempaa.
Yksi jäljellä.Onko munia kaapissa?
Osta sitten niitäkin. Siksi just kysyin.Yksi jäljellä.
JooOsta sitten niitäkin. Siksi just kysyin.
Joo salaattia oli kyllä, niinkuin aina Kyll mää myöhemmin syön taas, elä hermostupelkkiä sieniäkö ja sipuliako vain oli?
A-haJoo salaattia oli kyllä, niinkuin aina Kyll mää myöhemmin syön taas HK:n blöötä ja pekonia, elä hermostu
Osta myös klementiinejä