The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nokun ei tartte varmistaa kun t i e t ä ä mitä tekee :)
Konstit on monet ja helpotkin kovaan munaan(y)

..toi tosin kuulosti semmoselta että meenkin keittiöön nytjustiinsa:oops:
Ihana vänkääjä oot kanssa!!:barefoot::barefoot: Vaan ei auta vaikka polkisit jalkaa lattiaan kikkurat päässä heiluen, mun munat täytyy olla molemminpuolin paistetut eli kypsät:love::love:
 
Siis olenhan mä aina vastannu mut sit mietin jälkikäteen että miksi kun ei siitä tule kun ikävä.Vääränlainen ikävä.
Mikä on vääränlainen ikävä:unsure:?
Kun..eikös sitä nyt oo vaan yhdensorttista ikävää..sitä ihanansuloisenkamalaa mikä kaihertaa ja perhosteluttaa yhtäaikaa...

Eikä aina tarvii tehdä mitään jälkikäteismietintöjä :). On vaan siinä hetkessä ja toimii ja tekee ja tuntee :)
 
Ihana vänkääjä oot kanssa!!:barefoot::barefoot: Vaan ei auta vaikka polkisit jalkaa lattiaan kikkurat päässä heiluen, mun munat täytyy olla molemminpuolin paistetut eli kypsät:love::love:
Mä mitään vänkää:cautious:..kun höpisenkeskustelen :)

Saathan sä toki tehdä munas suunmakuiseks miten vaan muttakun niitä keinoja on monia ja vaivattomiakin ja...

Mättähiä:oops:...yhen suu loppasee toiselle ja toisen kolmannelle...
 
Mikä on vääränlainen ikävä:unsure:?
Kun..eikös sitä nyt oo vaan yhdensorttista ikävää..sitä ihanansuloisenkamalaa mikä kaihertaa ja perhosteluttaa yhtäaikaa...

Eikä aina tarvii tehdä mitään jälkikäteismietintöjä :). On vaan siinä hetkessä ja toimii ja tekee ja tuntee :)
No just tollanen,mulla on sit aina sellasta kun siitä kuulen mut ei sillä.Sillä on vaan kaveri-ikävä.Se on erilainen ikävä se.
 
No just tollanen,mulla on sit aina sellasta kun siitä kuulen mut ei sillä.Sillä on vaan kaveri-ikävä.Se on erilainen ikävä se.
Mistä sie hänen ikävänsä laadun tiiät?
Kun sekin voi muuttaa muotoaan :)...

Ja joo, mä tiiän toki senkin kun ikävöi toista vain ykspuolisesti...mutta siitä huolimatta - on niiiin paljon parempaa tuntea kuin vain olla tuntem...korjaan: kuin vain olla m u k a m a s tuntematta mitään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä