The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sain niistä rojuista mitä vein niin yksistä kengistä rahaakin :D En mä niistä ollu edes ajatellu että hintaa vaikka olivatkin vaan kerran käytetty mutta olen käyttäny niit 10v sit viimeks että ihan oli kuin uudet mutta se tyttö joka ne otti niin oli ehdottomasti halunnu jotain maksaa niin hyvistä kengistä. Hauskinta tässä on se että ne on ollu kirpparilla myynissä monta kertaa eikä ole menny kaupaks ja nyt sain niistä enemmän mitä niiissä ollu kirpparilla hintana.Ja kenkiä olis käyttämättömiä ja hyväkuntoisia enempikin että jos nekin laittais mutta pienellä hinnalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Sit niinku naisille tiedoksi.

Ei o kiva treffailla naista joka sanoo, että ei ole kiinnostunut ylipäänsä mistään miessuhteesta. Mikäs siinä, sit on niin.
Mut sit ei kannata parin viikon päästä tuoda uutta miesystävää "näytille" ainakaan mun nurkkabaariin.

Voisi ihan suoraan sanoa, että kuulehan Aksu, sä olet kiva/ällö/juoppo/ruma/ tai mitä tahansa mutta sinä Aksu et ole kiinnostava. Ja sillä hyvä.

Olen jo iso poika joten kestän kohteliaat "pakit" koska tahansa ja olen tottunut saamaan korvillenikin (joskus syystäkin).

Mutta miksi, oi miksi ei voi sanoa suoraan?
 
silminnäkijä
Sit niinku naisille tiedoksi.

Ei o kiva treffailla naista joka sanoo, että ei ole kiinnostunut ylipäänsä mistään miessuhteesta. Mikäs siinä, sit on niin.
Mut sit ei kannata parin viikon päästä tuoda uutta miesystävää "näytille" ainakaan mun nurkkabaariin.

Voisi ihan suoraan sanoa, että kuulehan Aksu, sä olet kiva/ällö/juoppo/ruma/ tai mitä tahansa mutta sinä Aksu et ole kiinnostava. Ja sillä hyvä.

Olen jo iso poika joten kestän kohteliaat "pakit" koska tahansa ja olen tottunut saamaan korvillenikin (joskus syystäkin).

Mutta miksi, oi miksi ei voi sanoa suoraan?
Vinkiksi siullekin, jos nainen sanoo ettei oo kiinnostunut miesuhteista, miten se kertoo sen treffaillessa miestä. Sullakin on aivot narikassa.
 
Vinkiksi siullekin, jos nainen sanoo ettei oo kiinnostunut miesuhteista, miten se kertoo sen treffaillessa miestä. Sullakin on aivot narikassa.
Mulla on tasan kaksi aivosolua joista toinen on yleensä munissa ja toinen vatsassa. Harvoin ovat yhtäaikaa päässä pohtimassa naisten aivoituksia.
Ne pitää erikseen käskeä päähän jos pitää tehdä jotain vaativampaa, kuten vaik soittaa haittaria. Tai juua galjaa, koska siinähän ei olis mitään järkeä jos kumpikaan aivosolu ei olis päässä päihtymässä?

Olen suhteellisen suorasanainen (idiootti), tarkoitan mitä sanon ja pyrin tekemään minkä lupaan. Ei pitäis olla liikaa vaadittu odottaa samaa muilta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä