The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Haluut sä hei piiskata mua vai?:love::barefoot:

No eijjoo ulinaa vaan hämmentynyttä volinaa kun ensiks mulle sanotaan jotain ja sitten myöhemmin jotain muuta ja sitten vaietaan eikä anneta selityksen selitystä ja kun saan rakennettua suojamuurin se revitään kerta iskulla alas ja taas mä ihmettelen mitä hittoo tapahtui!:cautious:
Siis voi v.. v... v.. v.. Hei daa siis et sä tiiä hei daa, v...n ihQ hei daa. Äx dee.
 
Mä en ees tiiä mikä on Ellinoora ja noi muut ei uppoa tai no eput tietysti joo, mutta noi muut tuntuu ihan vierailta.
Kaikilla on ihan kuunneltavia biisejä :)
Ainakin mulle.
Ellinooralla on leijonakuningas biisi ja carrie. En nyt muita saa päähäni. Oliko joku elefantin paino tjsp.

Eilen piti laittaa baarissa puhelin lataukseen narikkaan, onneksi oli laturi mukana kuten on nytkin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Koittakaa te romantikot ja haaveksijat joskus uskoa ettei kaikki ihmiset fantasioi parisuhteesta ja samoista asioista.
Mutt kyynikot vois tajuta myös sen että on ihmisiä jotka kaipaa sitä toista vierelleen...emmäkään ketä tahansa kaipaa tai kaikista haaveile, kyllä mä tiedän mitä haluaisin. Eikä se tosiaankaan ole mitään lässyä ja diipa daapaa vaan kun kyse on ihan ihmisten tunteista. Vituttaahan se toki kun elämä ei ole reilua ja kaunista, mutta minkäs sille tekee.

Sitä paitsi oon mä tänään puhunut muustakin, esim. kookosshampoosta.:cautious:
 
Koittakaa te romantikot ja haaveksijat joskus uskoa ettei kaikki ihmiset fantasioi parisuhteesta ja samoista asioista.
Ei se kuule o mitään fantasiointia tai haaveilua.
Ei voi tietää mitä tahtoo ennen kuin näkee sen mitä tahtoo.

Niinku kesämökki. Ei semmoista kukaan tartte. Moni ei semmoista riesakseen edes tahdo. Mut silti saattaapi olla olemassa mökki jollaisesta ei ole osannut edes unelmoida.
Jos semmoisen näkee niin sitä yllättäen alkaa tahtomaan.
 
Mutt kyynikot vois tajuta myös sen että on ihmisiä jotka kaipaa sitä toista vierelleen...emmäkään ketä tahansa kaipaa tai kaikista haaveile, kyllä mä tiedän mitä haluaisin. Eikä se tosiaankaan ole mitään lässyä ja diipa daapaa vaan kun kyse on ihan ihmisten tunteista. Vituttaahan se toki kun elämä ei ole reilua ja kaunista, mutta minkäs sille tekee.

Sitä paitsi oon mä tänään puhunut muustakin, esim. kookosshampoosta.:cautious:
No ihmisten suhteen vaikka kyyninen olisinkin, ei se romantiikkaan koskaan liity.
On katsopas olemassa introverttejä, erakkoluonteita, oman tien kulkijoita, ihmisiä joiden intohimo löytyy muualta kuin toisista ihmisistä. Itselläni aina intohimon kohteet vaihtuu, mutta ei ne koskaan miehiä ole (tai naisia).
Sitten on taas olemassa teitä, joiden intohimo löytyy toisesta ihmisestä, ei siinä mitään pahaa ole, mutta kun ei kaikki sellasia ole.
Muiskis muiskis.:cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä