The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oottehan te ihan oikeesti oikeessa, pitäis vaan päästä tästä väsymyksestä irti. Sitten vois alkaa vahvistumaan. Heitin tänään jaakaapista taas 4 lautasellista ruokaa roskiin kun olin ne sinne laittanut että muka syön myöhemmin ja unohtanut eilisestä saakka kaikki sinne.

Mun tunteet myllertää nyt häränpersettä kohti ja se ei tee kenellekään hyvää, MUTTA vaikka mä olen täällä uhonnut etten enää ikinä rakasta ja muuta tyhmää paskaa niin faktaahan se on mitä Kisu sanoi ettei niitä asioita voi iteltään kieltää, koska just se tukahuttaminenhan tässä sattuu ehkä eniten. Joten mä aion laittaa nukkumiset kuntoon ja edelleen rakastaa...se joka siitä kärsii, niin se on sitten voi voi...mutta mun tunteet, mä päätän. Kiitos ja kumarrus. *niiiata niksauttaa* niks.
Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltä, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava toimintakykynen että voit pitää lapsista huolen ja arjesta. Tiedän mistä puhun, huom.
Onneksi tässä maassa on vaikka mitä mahdollisuuksia saada tukea, kun ei enää yksin pysty nousemaan jaloilleen.
 
Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltäkin, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava kunnossa että jaksat pitää lapsista huolen.
Onneksi tässä maassa on vaikka mitä mahsollisuuksia saada tukea, kun ei enää yksin pysty nousemaan.
Amen!
 
Oottehan te ihan oikeesti oikeessa, pitäis vaan päästä tästä väsymyksestä irti. Sitten vois alkaa vahvistumaan. Heitin tänään jaakaapista taas 4 lautasellista ruokaa roskiin kun olin ne sinne laittanut että muka syön myöhemmin ja unohtanut eilisestä saakka kaikki sinne.

Mun tunteet myllertää nyt häränpersettä kohti ja se ei tee kenellekään hyvää, MUTTA vaikka mä olen täällä uhonnut etten enää ikinä rakasta ja muuta tyhmää paskaa niin faktaahan se on mitä Kisu sanoi ettei niitä asioita voi iteltään kieltää, koska just se tukahuttaminenhan tässä sattuu ehkä eniten. Joten mä aion laittaa nukkumiset kuntoon ja edelleen rakastaa...se joka siitä kärsii, niin se on sitten voi voi...mutta mun tunteet, mä päätän. Kiitos ja kumarrus. *niiiata niksauttaa* niks.
Rakkaus on vähän semmoinen juttu, että se ei kysy lupaa.
Se tulee kun on tullakseen.
Ison kirjankin mukaan rakkaus on suurin kolmesta joten ei sille pieni ihminen voi oikeastaan yhtään mitään.

Se on sitä kun toteaa, että näin on hyvä. Kaikesta huolimatta koska rakkauteen mahtuu ryppyjä. Iän myötä paljonkin.
Kaikki muu tuntuis jotenkin väärältä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltäkin, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava kunnossa että jaksat pitää lapsista huolen.
Onneksi tässä maassa on vaikka mitä mahsollisuuksia saada tukea, kun ei enää yksin pysty nousemaan.
Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.
Nukkurytmin kun saa kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan,
 
Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.
Nukkurytmin kun saa kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan,
Vaikka ovatkin jo isoja niin aistivat sen ettet ole kunnossa. Ja vaikka pärjäävätkin niin silti sekään ei ole vielä pakko!
Hoitajilla/ läkäreillä on vaitiolovelvollisuus, heille voit huoletta kertoa kyllä - tiedät sen.

Ja jos nukkurytmiä meinaat säätää niin - mars nukkumaan siitä nyt :)! Ilman mutinoita tai selityksiä tai muitakaan juonitteluja!
 
Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.
Nukkurytmin kun saa kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan,
Ei täs kukaan ole pojistasi huolissaan.
Vaan sinusta.
Juuri sinusta.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Huomenta :oops:

Olipa eilen illalla henkevät keskustelut täällä, ihan yllätyin että kuinka mää nyt silleen avauduin ja nyt vähän nolottaa jopa..:notworthy::oops:...MUTTA kisun ja Lunan potkut persiille havahdutti ymmärtämään, että nyt täytyy ryhdistäytyä ei tästä muuten mitään tule!:mad:

..ja sitten seuraakin ihan tällanen avoin ilmo, että mä olen ihmisenä sellainen ketä kantaa eteenpäin rakkaus, ei viha eikä katkeruus vaan rakkaus...viha on samaa kuin myrkky, joten mulle se vaan tekee pahaa enkä mä sille mitään voi. Eikä tunteiden kieltäminen suojele millään tavoin minua vaan satuttaa ja vie ruokahalut ja unet ja masentaa...joten emmä pysty enkä halua ees pystyä.

Sen verran kerron kyllä siitä KUINKA rakastan....mun mielestä rakkauteen nimittäin kuuluu intohimo, spontaanisuus ja se että sen toisen ihmisen kanssa voi vaikka antaa palaa samaan aikaan keittiönpöytää vasten tai pöydällä kun ne molemmilta puolilta paistetut aamumunat kärähtää siinä hiivatin paistinpannulla selän takana....Mulle on myös aivan turha sanoa että tukahuta ne tuntees itsesi takia, koska katkeruus ja viha = mä oon kokeillut ja ei toimineet, ne vaan rikkoo jotain sisältä:cautious:..mun.kantava.voima.on.rakkaus.ja.nimenomaan.se.intohimoinen.rakkaus.PISTE. Hyväksyn sen tai en niin näin se nyt vaan on.
Rohkeutta ei ole vihata ja kantaa katkeruutta vaan rohkeutta on rakastaa. Kuka meistä sillon on rohkee ja kuka ei, jos toinen uskaltaa hypätä ja ottaa riskin rakkauden suhteen ja toinen ei? Niin, kerroppax se häh täh!:cool:


Sitten tärkeimpiin juttuihin, eli kai tästä on kohta puoliin taas valmistauduttava ruokaostoksille:cautious:

Niiiii joo enkä mä nyt puhu mistään liibalaaba diipadaapa vaaleanpunaisista vässykkälasi rakkaus uliuli perhospakkauksista vaan siitä missä räiskyy ja tuntuu halu toista kohtaan ja missä voi herätä aamulla toisen vierestä täysin nakkena ja saada toinenkin heräämään ja _tuntemaan_...sellasesta kovuudesta tykkään....joo niin piti suihkuunkin tästä lähtee...:oops:


ai niin, nukuin jopa klo 7n. saakka eli n. 6 tuntia..parempi tuokin kuin ei mitään.

PS: Mä laitan itseni kuntoon mutta ootte aivan ihania kun silleen potkitte pientä eteenpäin!:barefoot::barefoot::love: ja anteeks se avautuminen, panen senkin väsymyksen piikkiin!!!:notworthy:

:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä