Niin, sitä määkin täällä ihmettelen nunnakaavussaniMitä pervåuksia täällä taas puhutaan
Niin, sitä määkin täällä ihmettelen nunnakaavussaniMitä pervåuksia täällä taas puhutaan
Seliseli Jos tunti jää vajaaks niin on se melkeenviikon päästä lomille. kellon ympäri olen ollut vain kerran tänä vuonna.
Mä niin arrrrrrVasin!No enkä etes ollunna ...ihan asiallisesti ilmotin vaan...no pikkiriikkisesti ehken innostuin mutta siis ilmotin vaan asiasta ja pahoittelin ettet ite nää...syytön mä siihen oon että tää hilavitkutinlärpäke toimii tälleesti tuuliviirimäisesti...
Ja joo - kun tarkemmin rupesin aatteleen niin....KYLLÄ!! Elvistelin ihan huolella....
juu kai, mutta apua ei ohjeilla löytynyt. Palautin sitten koneen aiempaan tilaan.
Joo, eläpä muuta ihmettele...noi muut on taas ihan perjantaimuudeissa Ellusen johtamana...mutta onneks mä ja sä ollaan asiallisinaMitä pervåuksia täällä taas puhutaan
Mieki oon.Minäpä oon...
Menoon kan aisallinen.Joo, eläpä muuta ihmettele...noi muut on taas ihan perjantaimuudeissa Ellusen johtamana...mutta onneks mä ja sä ollaan asiallisina
Etkä arvannu...teit taasennii niitä olettamuksiiiMä niin arrrrrrVasin!
älä höpötä! Susta on tullu ketjun jos ei pahin niin ainaki toiseks pahin pervå.Melkeen kyllä sanoisin että pahinJoo, eläpä muuta ihmettele...noi muut on taas ihan perjantaimuudeissa Ellusen johtamana...mutta onneks mä ja sä ollaan asiallisina
Minen oo syyllinen nyt tähän levottomuuteen yhtään! Oon ollu nyt niin kiltisti tänään ja eilen sekä myöskin aina!!!!Joo, eläpä muuta ihmettele...noi muut on taas ihan perjantaimuudeissa Ellusen johtamana...mutta onneks mä ja sä ollaan asiallisina
No se on hyvä juttu se...Menoon kan aisallinen.
Enää mä ainakaan oleJoo, eläpä muuta ihmettele...noi muut on taas ihan perjantaimuudeissa Ellusen johtamana...mutta onneks mä ja sä ollaan asiallisina
Ei tänä vuonna pikkuista. Täs on vähän ajatuksia elämän suhteen. vuoden päästä ois parempi aika.Seliseli Jos tunti jää vajaaks niin on se melkeen
Joko se pikkusen tulo on varmaa?
Mua syytellään aina olettamisista vaikka kysehän on tietämisistä!Etkä arvannu:catious:...teit taasennii niitä olettamuksiii
Enkä minä Mitä lie kisu nyt kännissä höpäjää ihan omiaanEnää mä ainakaan ole
hyvin näkyy, huomenta vaan.Niin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
*ufopääkkönen*älä höpötä! Susta on tullu ketjun jos ei pahin niin ainaki toiseks pahin pervå.Melkeen kyllä sanoisin että pahin
Elvistelystä tuli mieleen My love (unchained melody tjsp) biisi mut en pysty linkkaan tai ehkä pystyisin mut ei nyt jaksa perehtyä moiseen
Enkä etes oo missään flänäkänissä!!!Enkä minä Mitä lie kisu nyt kännissä höpäjää ihan omiaan
Näkyy, hyvin näkyyjuu kai, mutta apua ei ohjeilla löytynyt. Palautin sitten koneen aiempaan tilaan.
näkyykö mitään?
Edelleenkin näkyyNäkyykö normikuva?
Hyvä. Käytätkö chromea?hyvin näkyy, huomenta vaan.