Mihin sitä kuude aikaa la aamuna mennää? Älä nyt vaan sano että töihinoon kuuden aikaan aamulla tulossa. kai sillonkin viä viimesiä ryömii.
Mihin sitä kuude aikaa la aamuna mennää? Älä nyt vaan sano että töihinoon kuuden aikaan aamulla tulossa. kai sillonkin viä viimesiä ryömii.
puhut vähän mutta asiaa...Mua kiinnostais sellanen kisa välillä missä ois miesten peppuja..ihan sama onko farkuilla tai vaikka reikäsissä kalsar...no eiiiiiijjj nyssentäs liiotella! No vaikka sellanen takaapäin otettu kuva missä miehellä on pyyhe lantiolla..joskus ollunna ennen kuvanottoa...
Niin olen tehnykin.klikkaat hiiren oikealla ja kopioi kuva, sitte vaan liität tänne palstan vastauskenttään ja lähetät.
ok. Olen chromella.Chromella näkyy ja firefoxilla ei näy.
NäkyyNiin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
Mä en tiedä mikä.ok. Olen chromella.
Mutta siellä on mulla joku "ignognito" päällä, jota en osaa poistaa, en ymmärrä miksi sellanen.
Mihin sitä kuude aikaa la aamuna mennää? Älä nyt vaan sano että töihin
koititko tätäNiin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
Emminäkään ole kokenut koskaan naisen kyytiäEn ole koskaan kokenut naisen kyytiä
En tosin miehenkään, siis motskarikyytiä siitähän tässä nyt puhuttiin
*varmistaa että tajuttiin*
Et oo ainooMä en tiedä mikä.
nöypNiin olen tehnykin.
ElvistelijäMullapa näkkyy Luniksen gifsit!*hihkuupomppiikoikkaloikkalehtii*
Näkyynäkyynäkynäkyy...ihan hetisuoraanputkeen!!!
Jeah!!
Aaaa...paittiettä...ompas harmitusmaksimus kun sulla ei sitten näykään...mutta aattelepa semmosta kivaa että mäpä en pystykään laittaan gifsin gifsiä! Eiks se oo jo hyvä juttu se hämitäkätäh?
viikon päästä lomille. kellon ympäri olen ollut vain kerran tänä vuonna.
Eikö sulla pitäny loma olla?
Ei tosta nyt tuu yhtikäs mitään että oot aina töissä kellon ympäri melkeen joka päivä. Pitääkö ruveta pitää luentoa sulle
Minäpä oon...Emminäkään ole kokenut koskaan naisen kyytiä
Näkyy ja valitettavasti näkyy myös kaikki redtube videot mitä aina öisin laittelet pirvanaMutta se siitä. Ei maailma muutamaan giffiin kaadu. Näkyykö tubevideot kun laitan? Vaikka kukaan niitä ei koskaan katsokaan, niin näkyykö ne ihan normaalina kuin muillakin, ettei linkkeinä?
Ai niin missäänEmminäkään ole kokenut koskaan naisen kyytiä
No miltäs tuntui? Oliko kovaa kyytiä vai eikö ollunna?Minäpä oon...
No enkä etes ollunna ...ihan asiallisesti ilmotin vaan...no pikkiriikkisesti ehken innostuin mutta siis ilmotin vaan asiasta ja pahoittelin ettet ite nää...syytön mä siihen oon että tää hilavitkutinlärpäke toimii tälleesti tuuliviirimäisesti...Elvistelijä