The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutt mitä hän siellä nurkan takana tekee:unsure:
Hepuloi ihan niinkuin sinäkin :)..ja nytkypyllyilee ja väisteleehuitoilee perhosia sun muita lepakoita ja aikansa hiukan jurottaenkin - kuten säkin pikkusesti :)- ottaa Sen Askeleen esiin nurkan takaa- kuten sinäkin teet:)- ja kappas vaan ja heikunkeikun...siinäpä nökötätte napatusten ja simmutusten ja siitäpä alkaakin ihan uus juttunen :)(y):love:...


:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä syön vaikka sun keltaset kumpparit jos tuo tapahtuu ja on muuten helppo luvata kun tiiän että ei tule toteutumaan :D Siis joo jos miehet ei ois niin hiiivatin jääräpäisiä niin tottakai mäkin antaisin periks, mutku ne on niin emmäkään sitten anna...:ninja:
*ufopääkkönen* etkämuutensyöniitäkeltasia!!!
Mä voin antaa rouskuteltavaksi ne vanhat mustat (y)

Mitä sä tarttet mausteeks? Suolaa?Pippuria? Srirachaa?:) No, kaikkee löytyy - teretulemast(y)
 
pöh...mun mielestä nyt on miehen vuoro tehdä aloite, mun pjärse pysyy täysin paikallaan eikä liikaha mihinkään nurkantaa enää kun oon kaikkeni koittana ja yrittänä..hmm, kappas vaan Minttu sekä Ville, mun mieli ei enää taivu:ninja:
Jos kumpikin ihmettelee kumman vuoro on tehdä mystinen "aloite" niin siinähän kumpikin kärvistelee ihmetellessä.

Ei ole niin korkeaa vuorta, niin syvää merta tai niin leveää jokea jota ei ylittäisi jos tahtoa on tarpeeksi.

Sanoo hän joka on viimeiset kuusi vuotta kököttänyt nukkumaluukussa näkemättä vuoria, meriä tai jokia.
 
No älä nyvvielä niitä ala kokkaamaan ja maustamaano_O Mä en ole ees päättänynnä mitä sä syöt KUN häviät vedon:sneaky:
Höpiset joutavia taas :)
Sulta katos hanipöökkönen pääs niin herkullinen sammakko suukkusestas että - mä vaan lallattelen ja ketkuttelen ja hymyilen onnellisena kun sä rouskuttelet mun saapp...nöyp, mä teen sulle syntisen hyvän ja ruokaisan salaatin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä syön vaikka sun keltaset kumpparit jos tuo tapahtuu ja on muuten helppo luvata kun tiiän että ei tule toteutumaan :D Siis joo jos miehet ei ois niin hiiivatin jääräpäisiä niin tottakai mäkin antaisin periks, mutku ne on niin emmäkään sitten anna...:ninja:
Kumpparit ei maistu hyvälle. Eikä hatut.
Kaikki miehet ei o jääräpäitä vaikka minä olenkin.
Älä neitokainen lupaa syödä mitä et pysty nielemään.
 
Jos kumpikin ihmettelee kumman vuoro on tehdä mystinen "aloite" niin siinähän kumpikin kärvistelee ihmetellessä.

Ei ole niin korkeaa vuorta, niin syvää merta tai niin leveää jokea jota ei ylittäisi jos tahtoa on tarpeeksi.

Sanoo hän joka on viimeiset kuusi vuotta kököttänyt nukkumaluukussa näkemättä vuoria, meriä tai jokia.
Mä en anna periks, sehän on sama kun joutuis myöntämään tappionsa...joten sitten kärvistelen..thats life honey and i aint gonna give up no more *nostaa pienen nenänsä niin pystyyn että hukkuis jos menis sateella ulos tai suihkuun*o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä