Nii-i...hmm..joo...jaa...tsuibaduibaa...ku tiiä mitä tuohonkaan sanos...ei taivu edes mieli.
Aww kiitti.Sun mies on tosi onnekas kun hänellä on sun kaltainen hoitaja siellä <3
Helppohan sun on taipuilla ja venytellä, kun oot jo valmiiksi jalkovälistä halki
Tollanen suhde on ihan parhautta! Harmi kun itte en sellasta tule ikuna skikuna saamaan.Aww kiitti.
No vois sanoo että ollaan molemmat onnekkaita,vuoron perään pietään huolta toisesta.
Kuuntelit sä sen ulkona sateella?Kun kuulin tän ekan kerran niin tuli tippa silmäkulmaan kun on jotenkin niin koskettava ja kaunis kappale.
Älä höpötä siellä jonninjoutaviaTollanen suhde on ihan parhautta! Harmi kun itte en sellasta tule ikuna skikuna saamaan.
Mie saan ainakin lantion keinumaan ja pyllyn pyörimään,vaikka muuten on ehkä kankee ( ainakin aamuisin )Lantion ketkutus onnistuu.
Mullakin ja nytkypyllytysLantion ketkutus onnistuu.
JuuhKannattaa tarkkailla..
..ja huomenna otat päikkärit käpertyneenä miehesi kainaloon..yhdessä hoivaatte ja hellitte toisianne
Jotennii arvasin ja tiesinnii että sieltä se eräs tulee kohta ja raahaa korvasta nurkkaan häpeemäänÄlä höpötä siellä jonninjoutavia
JooMullakin ja nytkypyllytys
Joo, just sielläKuuntelit sä sen ulkona sateella?
Mikäli en väärin muista niin aikoinaan palstalla oli mustana nikki "Nytkypylly"Mullakin ja nytkypyllytys
no jospa se oottaa sinnuukin jossain nurkan takana.Tollanen suhde on ihan parhautta! Harmi kun itte en sellasta tule ikuna skikuna saamaan.
en usko ennenkö näen.Lantion ketkutus onnistuu.
Sanos muuta,en minäkääTollanen suhde on ihan parhautta! Harmi kun itte en sellasta tule ikuna skikuna saamaan.
Näytä mulle mies joka on kasvanut pikkupoikaa isommaksi, niin mä näytän sulle miehen joka on kuollut pystyyn mutta ei itsekään tiedä sitä.Joku tuunailee mun viestejä samaan malliin kun pikkupojat tuunailee autojaan tai mopojaan
Maapallo on pyöreä,ei ole nurkkiano jospa se oottaa sinnuukin jossain nurkan takana.
muistat ihan oikein.Mikäli en väärin muista niin aikoinaan palstalla oli mustana nikki "Nytkypylly"
Pöh, sitä en laita tänne. Tuu tänne katsomaan.en usko ennenkö näen.
Höh no jossain,vaikka pensaan tai puun takanaMaapallo on pyöreä,ei ole nurkkia