715517 ja p3ppu.Onpa menny taas ketju vauhdilla toisiin sfääreihin ettei perässä pysy, kun vaan pysähtyy parit videot katsomaan.
Tiivistääkö joku kaksi viimestä sivua.
Niinku yleensäkin.
Souvvat?
715517 ja p3ppu.Onpa menny taas ketju vauhdilla toisiin sfääreihin ettei perässä pysy, kun vaan pysähtyy parit videot katsomaan.
Tiivistääkö joku kaksi viimestä sivua.
Miksi ellu niin luulee?Kumpparit ei maistu hyvälle. Eikä hatut.
Kaikki miehet ei o jääräpäitä vaikka minä olenkin.
Älä neitokainen lupaa syödä mitä et pysty nielemään.
Jos niin käy sit ei voi mitään.Jos kumpikin ihmettelee kumman vuoro on tehdä mystinen "aloite" niin siinähän kumpikin kärvistelee ihmetellessä.
Ei ole niin korkeaa vuorta, niin syvää merta tai niin leveää jokea jota ei ylittäisi jos tahtoa on tarpeeksi.
Sanoo hän joka on viimeiset kuusi vuotta kököttänyt nukkumaluukussa näkemättä vuoria, meriä tai jokia.
ok. EVVK sitten.715517 ja p3ppu.
Niinku yleensäkin.
Souvvat?
Muokkasin vähän.Siis joo jos miehet ei ois niin hiiivatin tuuliviirejä ja sellaisia joista ei ota selvää mitä haluaa niin tottakai mäkin antaisin periks, mutku ne on niin emmäkään sitten anna...
Höpiset joutavia taas
Sulta katos hanipöökkönen pääs niin herkullinen sammakko suukkusestas että - mä vaan lallattelen ja ketkuttelen ja hymyilen onnellisena kun sä rouskuttelet mun saapp...nöyp, mä teen sulle syntisen hyvän ja ruokaisan salaatin
...ja sitten sä jo kompuroit maton reunaan ja kikkurat humpsahtaen mätkähdät plätsilles lattialle vain huomataksesi edessäsi tukevat jalat sekä ojentuvat vahvan miehekkäät kädet jotka kaappasevat sut ylös lattialta ja....loppu ei sitten kuulukaan meille muille!Mä en anna periks, sehän on sama kun joutuis myöntämään tappionsa...joten sitten kärvistelen..thats life honey and i aint gonna give up no more *nostaa pienen nenänsä niin pystyyn että hukkuis jos menis sateella ulos tai suihkuun*
Tärkeämpää olla oikeassa kuin päästä hyvään lopputulokseen?Mä en anna periks, ...
Mä pystyn nieleen mitä vaanKumpparit ei maistu hyvälle. Eikä hatut.
Kaikki miehet ei o jääräpäitä vaikka minä olenkin.
Älä neitokainen lupaa syödä mitä et pysty nielemään.
Mä pystyn nieleen mitä vaan
tai siis joo öhöm...
Vähän korjasinMiksi ellu niin tietää?
Ompas ! Lälläspyy vaan...Mulla mitään sammakkoja suussa ole
AhaMä pystyn nieleen mitä vaan
tai siis joo öhöm...
Todennäköisesti kattois kun mä makaan rähmälläni lattialla ja jatkais matkaa...ja sitten sä jo kompuroit maton reunaan ja kikkurat humpsahtaen mätkähdät plätsilles lattialle vain huomataksesi edessäsi tukevat jalat sekä ojentuvat vahvan miehekkäät kädet jotka kaappasevat sut ylös lattialta ja....loppu ei sitten kuulukaan meille muille!
Ja sieltä se taas koikkaloikkahteli ulos ...höpöhöpösammakkoTodennäköisesti kattois kun mä makaan rähmälläni lattialla ja jatkais matkaa
Ei tietenkään ja tottakai on pakko olla aina oikeassa ja silti päästä hyvään lopputulokseen..miks noi kaks asiaa ei voi olla samalla puolella pöytää häh täh?Tärkeämpää olla oikeassa kuin päästä hyvään lopputulokseen?
Sanoo hän joka on a i n a oikeassa vaikka ei tahtoisikaan.
Koitahan muistaa se kotkan ja kanan tarina.
Eiku nostais sut voimakkaille käsivarsille,katsoisi silmiin ja pussaisi ja .......... UhhhTodennäköisesti kattois kun mä makaan rähmälläni lattialla ja jatkais matkaa
Nyt ei hei puhuttu susta ja sun Prinssi Uljaasta nainenEiku nostais sut voimakkaille käsivarsille,katsoisi silmiin ja pussaisi ja .......... Uhhh
Sen verran vielä tähän palaan että minkäs sille mahtaa sitten jos kumpikin jämähtää jääräpäisyydessään paikalleen ja juttu ei koskaan etene...ei se mun syy ole jos toinen ei ymmärrä antaa periksiTärkeämpää olla oikeassa kuin päästä hyvään lopputulokseen?
Sanoo hän joka on a i n a oikeassa vaikka ei tahtoisikaan.
Koitahan muistaa se kotkan ja kanan tarina.