The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aiheellista kerrata tää taas, eli:
Miehet eivät ole ajatustenlukijoita. Naiset, hienovaraiset vihjeet ei mene perille, vihjeet ei mene perille, päivänselvätkään vihjeet ei mene perille. Mykkäkoulukaan tuskin auttaa. Huomioimatta jättäminen ei varmasti auta.
Jos haluat kertoa/viestiä jotakin miehelle niin puhu suoraan.
(y)
Eikä naisetkaan ole ajatustenlukijoita. On niitä "vaikeitakin" miehiä joista ei selvää meinaa ottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aiheellista kerrata tää taas, eli:
Miehet eivät ole ajatustenlukijoita. Naiset, hienovaraiset vihjeet ei mene perille, vihjeet ei mene perille, päivänselvätkään vihjeet ei mene perille. Mykkäkoulukaan tuskin auttaa. Huomioimatta jättäminen ei varmasti auta.
Jos haluat kertoa/viestiä jotakin miehelle niin puhu suoraan.


(y)
Toimii toisinpäinkin :)
Parasta on että molemmat yhdessä puhuvat ja kuuntelevat toisiaan ja kysyvät - yhdessä opiskelevat toisiansa :)
 
Eikä naisetkaan ole ajatustenlukijoita. On niitä "vaikeitakin" miehiä joista ei selvää meinaa ottaa.
Varmasti on.
Yleistää ei sais mutta kyl se on useimmin naarasotus jonka ajatuksista ei saa tolkkua.
Miesten ajatukset, oli ne sit hyviä tai huonoja yleensä kulkee ennalta- arvattavasti, suoraviivaisesti ja usein hölmösti. Entäs sit?
Naisten ajatukset taas... mä en uskalla edes arvata miten naiset ajattelee koska jään alakynteen heti kättelyssä.
 
Varmasti on.
Yleistää ei sais mutta kyl se on useimmin naarasotus jonka ajatuksista ei saa tolkkua.
Miesten ajatukset, oli ne sit hyviä tai huonoja yleensä kulkee ennalta- arvattavasti, suoraviivaisesti ja usein hölmösti. Entäs sit?
Naisten ajatukset taas... mä en uskalla edes arvata miten naiset ajattelee koska jään alakynteen heti kättelyssä.
Mä olen hyvin joko tai, mustavalkoinen ajattelultani..ihan helppoo. Miehet taas eivät puhu, ne olettaa naisen lukevan ajatuksensa ja sitten tölväsevät jotain mutta kun siitä ei ota naapurin rekkapaulakaan selvää niin eivät voi antaa selkeempää vastausta tai TAI antaa periks ja myöntää olevansa väärässä!!! *hyppii tukka takussa ja polkee tassullaan lattiaa kun alkaa mennä niin tunteisiin taas että*:mad:
 
Niin ja hankala sitä on naisen yksinään yrittää kun toinen ei puhu..yritä siinä sitten yksinäs ja keskenäs selvittää asioita...pään seinään hakkaaminenkin on helpompaa.
Joskus se hiljaisuuskin voi kertoa jotain...tai ne teot, pienetkin... Ja jollekin omien tunteiden ja haluamisten ääneen sanominen voi olla vaikeaa, ehkä onnistuu paremmin esim.kirjoittamalla...mutta malttiahan se kysyy ja sitä halua ja tahtoa oppia ymmärtämään toista.
 
Varmasti on.
Yleistää ei sais mutta kyl se on useimmin naarasotus jonka ajatuksista ei saa tolkkua.
Miesten ajatukset, oli ne sit hyviä tai huonoja yleensä kulkee ennalta- arvattavasti, suoraviivaisesti ja usein hölmösti. Entäs sit?
Naisten ajatukset taas... mä en uskalla edes arvata miten naiset ajattelee koska jään alakynteen heti kättelyssä.
Ei sais ei yleistää koska ihmiset on erilaisia ja erilaisia ihmisiä löytyy sekä miehistä että naisista. Toisista ottaa heti selvän, toisista ei tai sitten ne ei itsekään tiedä mitä haluavat.

Aina miehenkään ajatukset ei kulje ennalta-arvattavasti tai suoraviivaisesti. Hölmösti ehkä. Nuo saattaa tehdä asioista hankalia.

Nimim. kokemusta on.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Nuo on kuin pieniä enkeleitä eläinten kanssa. Itse vain olen enemmän lintujen, hamstereiden ja muiden pikkuelukoiden ystävä.
Mä olen tässä asiassa Aksun kanssa aika pitkälle samaa mieltä, vaikka en epäile yhtään ettettekö pitäis kisusta hyvää huolta...mutta lemmikkiä ei koskaan pitäis hankkia lasten rauhoittamiseks tai ylipäätään lapsia varten..mulla on kissa ja koira ja koira on ollut aina niin kauan kuin lapsia ollut jo pienestä...mutta tein 2 asiaa selväksi lapsilleni jo vuosia sitten...lemmikit eivät ole heidän viihdykkeeksi ja lemmikeille taas tein selväksi, että lapsia ei alisteta koska he taas ''kuuluvat minulle'' eikä niille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä