The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Jos kumpikin ihmettelee kumman vuoro on tehdä mystinen "aloite" niin siinähän kumpikin kärvistelee ihmetellessä.

Ei ole niin korkeaa vuorta, niin syvää merta tai niin leveää jokea jota ei ylittäisi jos tahtoa on tarpeeksi.

Sanoo hän joka on viimeiset kuusi vuotta kököttänyt nukkumaluukussa näkemättä vuoria, meriä tai jokia.
Jos niin käy sit ei voi mitään.
 
Mä en anna periks, sehän on sama kun joutuis myöntämään tappionsa...joten sitten kärvistelen..thats life honey and i aint gonna give up no more *nostaa pienen nenänsä niin pystyyn että hukkuis jos menis sateella ulos tai suihkuun*o_O
...ja sitten sä jo kompuroit maton reunaan ja kikkurat humpsahtaen mätkähdät plätsilles lattialle vain huomataksesi edessäsi tukevat jalat sekä ojentuvat vahvan miehekkäät kädet jotka kaappasevat sut ylös lattialta ja:love:....loppu ei sitten kuulukaan meille muille(y)!
 
  • Tykkää
Reactions: EneriK ja famipala
...ja sitten sä jo kompuroit maton reunaan ja kikkurat humpsahtaen mätkähdät plätsilles lattialle vain huomataksesi edessäsi tukevat jalat sekä ojentuvat vahvan miehekkäät kädet jotka kaappasevat sut ylös lattialta ja:love:....loppu ei sitten kuulukaan meille muille(y)!
Todennäköisesti kattois kun mä makaan rähmälläni lattialla ja jatkais matkaa:rolleyes:
 
Hertta on hassukissa :D ei tuu syliin,mutta joskus tai no usein kun tulee sohvalle mun viereen,niin ton höpsön häntä & pylly on mun sylissä,mutta muu osa katista sohvalla :LOL::ROFLMAO: ihan hassulta tuntuu toi. Tulis sitten koko kissa syliin.
 
Tärkeämpää olla oikeassa kuin päästä hyvään lopputulokseen?

Sanoo hän joka on a i n a oikeassa vaikka ei tahtoisikaan.

Koitahan muistaa se kotkan ja kanan tarina.
Ei tietenkään ja tottakai on pakko olla aina oikeassa ja silti päästä hyvään lopputulokseen..miks noi kaks asiaa ei voi olla samalla puolella pöytää häh täh?o_O

Se kotka ja kana tarina oli kyllä:love:
 
Tärkeämpää olla oikeassa kuin päästä hyvään lopputulokseen?

Sanoo hän joka on a i n a oikeassa vaikka ei tahtoisikaan.

Koitahan muistaa se kotkan ja kanan tarina.
Sen verran vielä tähän palaan että minkäs sille mahtaa sitten jos kumpikin jämähtää jääräpäisyydessään paikalleen ja juttu ei koskaan etene...ei se mun syy ole jos toinen ei ymmärrä antaa periksi :cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä