vierailija
Miksi?Kaksi päivää vielä pitäisi olla tumputtamatta
Miksi?Kaksi päivää vielä pitäisi olla tumputtamatta
Vietät ihanan loman, laitat itsellesi parasta ruokaa ikinä ja nautit tästä päivästäMä en enää tiedä mistä haaveilla.
Miksi?
http://pjarvinen.blogspot.fi/2012/06/varo-lapparin-web-kameraa.html...ja kuka kyselikään, olen tavallaan uusi. Joskus kauan, kauan sitten kirjoitellut foorumille jollain toisella nimimerkillä, mutten edes muistanut sitä nimimerkkiä. Ykkösketjusta en myöskään osaa sanoa, jos olisin siihen kirjoitellut, mutta tähän en ennen heinäkuuta.
Ei saakeli, se vuotaa
Varmaan on. Tuskin muuten olisi elossakaan, mut eikai siitä kaikille riitä kuitenkaan? Miksi sulla ei ole? Ongelma on se muu, esimerkiksi nahka: mitä siitä ois tehdä? Pergamenttiako?Onko Lunalla luomukinkkuja?
Eiks sun kannattais miettiä ihan sitä mitä sulle syötetään, yksinpuhumisesta päätellen vois sanoa että syöt paskaa mikä tuhoaa kaiken järjellisen ajattelukyvyn.Varmaan on. Tuskin muuten olisi elossakaan, mut eikai siitä kaikille riitä kuitenkaan? Miksi sulla ei ole? Ongelma on se muu, esimerkiksi nahka: mitä siitä ois tehdä? Pergamenttiako?
http://pjarvinen.blogspot.fi/2017/07/tule-hussiin-hoidamme-sinut-sassiin.html
---Mitähän hiivauutevelliä ne syöttää ihmisille sairaaloissa nykyään, kun majurilla menee noin huonosti, sentään täysihoidossa
Pää - Vessanpönttö - Vedä.
Mitä hittoa?
Miust on ihanan viileä kesä.Huomentaa!
Mä kävin eilen kalevaaisella jäsenkorjaajalla. Nyt sit tunnutelen, miltä tuntuu vai tuntuuko miltään.
nii, ja kahvia toki.
Ja sit kesän ensimmäinen kelivalitus. Vittu, että osaa olla kylmä!
Nää, nyt ei pysty edes ruoasta nauttimaan.Vietät ihanan loman, laitat itsellesi parasta ruokaa ikinä ja nautit tästä päivästä
En muista milloin olisin h a a v e i l l u t mistään
Mä taas heräsin klo 5 omaan itkuuni eikä mulla ole minkäänlaista muistikuvaa siitä mitä unta edes näin...oli vaan tosi pahamieli herätessä.Olipa unet taas. Yhdessä unessa oli sokkotreffit. En nähnyt unta treffeille asti.
Kaikille kaikkea?
HöhMä taas herärin klo 5 omaan itkuuni eikä mulla ole minkäänlaista muistikuvaa siitä mitä unta edes näin...oli vaan tosi pahamieli kun heräsin