The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan oikeesti!!!!*ufopääkkönen*


Mie oon ollunna ihan kiltisti...kovin pahasti en oo tänään riehunu...noo, pikkiriikkisesti höpissy olemattomia:notworthy:..ja...melkeen äänettömästi noitusin turkiksi muttamutta....ei kait nuista nyt nuin kiukkuseksi tartte heretä:unsure:....


..kamala salamointi, toisaalta nättiäkin mutta sittenkin kamalaa ja jylinä on mahdotonta...:notworthy:
 
Ihan oikeesti!!!!*ufopääkkönen*


Mie oon ollunna ihan kiltisti...kovin pahasti en oo tänään riehunu...noo, pikkiriikkisesti höpissy olemattomia:notworthy:..ja...melkeen äänettömästi noitusin turkiksi muttamutta....ei kait nuista nyt nuin kiukkuseksi tartte heretä:unsure:....


..kamala salamointi, toisaalta nättiäkin mutta sittenkin kamalaa ja jylinä on mahdotonta...:notworthy:
No hui ei oo kivaa tommonen(n)..tuu mun luo:geek:, täällä paistaa aurinko ja jos ukkonen tulee tännekin, mennään sänkyyn piiloon yhessä:love::love:

Siis peiton alle..vaatteet päällä!! Mitä te pervot oikein luulitte häh mitä täh?:cautious: *mulkoilee muita pervoja sillä silmällä*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihan oikeesti!!!!*ufopääkkönen*


Mie oon ollunna ihan kiltisti...kovin pahasti en oo tänään riehunu...noo, pikkiriikkisesti höpissy olemattomia:notworthy:..ja...melkeen äänettömästi noitusin turkiksi muttamutta....ei kait nuista nyt nuin kiukkuseksi tartte heretä:unsure:....


..kamala salamointi, toisaalta nättiäkin mutta sittenkin kamalaa ja jylinä on mahdotonta...:notworthy:
Rutistaa varovasti ja silittää päätä. Noh noh ei hätää. :):p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huoh,pitäis kai ottaa ihteensä niskasta kiinni ja elokuussa käydä näyttämässä tk:sa tuota jalassa olevaa luomea. o_O
Tuntuu että se on pikku hiljaa kasvanut ja siin on tumma piste keskellä,ruskea muuten. Onha se varmaan vaaraton,mutta vähän jyskyttää pelko takaraivossa,että jos kuitenkin. :unsure:
 
Huoh,pitäis kai ottaa ihteensä niskasta kiinni ja elokuussa käydä näyttämässä tk:sa tuota jalassa olevaa luomea. o_O
Tuntuu että se on pikku hiljaa kasvanut ja siin on tumma piste keskellä,ruskea muuten. Onha se varmaan vaaraton,mutta vähän jyskyttää pelko takaraivossa,että jos kuitenkin. :unsure:
Hyvä vaan että menet näyttämään, mä menisin jo heti huomenna, ettei tartte epätietoisuudessa kärvistellä :)... Sittenpä on puis mielestä ja kenties kintustakin(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä