..siis..mitenkäkö tommonen voi olla mahdollista...Oijoi.
Mä en ole koskaan onnistunut tippumaan sängystä.
..siis..mitenkäkö tommonen voi olla mahdollista...Oijoi.
En oo nukkuessa...siis..mitenkäkö tommonen voi olla mahdollista...
En miekäänOijoi.
Toi on 120 cm levee eli kyllä mun pitäs siihen kaiken järjen mukaan vielä ihan hyvin mahtua Saattaa toki jotain syytä olla siinäkin että nukun aina vasemmalla reunalla ja kyljelläni*puhaltaa ja silittää ja paijaa*
Sullon liika kapia sänky kerta siinä ei voi kunnolla kylkimyyryä tehdä...
Mä en oo varmaan tähän päivään edes herännytkään , hiukan on ollut levotonta oloa ja ihan luokattoman huonoja juttuja... Sitäpaitti mä oon sitten ajatuksissani hoilotellu ääneen...ei kuulema tartte olla radio päällä ollenkaan, riittää kun hengailee mun likellä
...mitenkäkö tuo on mahd...aaa, toistan itteäni, ihmettelin jo...En oo nukkuessa.
No ei siinä nyt välttämättä mahdu näemmä kunnolla ketturoimaan ja kylkimyyryilemään kerta lattia kutsui...Toi on 120 cm levee eli kyllä mun pitäs siihen kaiken järjen mukaan vielä ihan hyvin mahtua Saattaa toki jotain syytä olla siinäkin että nukun aina vasemmalla reunalla ja kyljelläni
Mutta hei mä syytän elukoita nyt *saa älynväläyksen ja niin lamppu syttyy* vaikkei ne olleet ees tapahtumahetkellä samassa sängyssäkään mutt ei voi mitään hei kun sellasia te kisut ootta!!!
Mä mittää riehunu kun yritin silleen naisellisen notkeesti kääntyä masulleni lötköttelemään Sitä paitsi mun muistini mukaan sängyssä on aika kivakin riehua...aina välilläSängyllä pitää olla rauhallisesti eikä riehua. Sit ei putoa.
Sängyllä pitää olla rauhallisesti eikä riehua. Sit ei putoa.
En miekään oo koskaan aikuisiällä sängystä pudonnut
ja oot nyt vai katkera kun mä oon tippunut ja sää et? No antenni antenni, lupaan etten enää tipu...noin ollaanko taas kameleita?Oijoi.
Auh halaus sekä kivusta & putoamisesta
Niin, mikä niitä vaivaa..sängystä putoominenhan on ihan normaalia
..mikä teitä vaivaa...
Mä en o aina edes päässyt unilaatikkoon asti vaan olen aamulla löytänyt itseni soffalta telkkari auki.En miekään oo koskaan aikuisiällä sängystä pudonnut
No niin löytääki*ihan intona*..sitä humpsahtaa reunan yli just kun on tyynyllä toista mätkäsemässä..käy vaan semmonen humps tömps!! ja sinne vilahti kikkuwapöwwökasa ja lattialta kuuluu ihan hervotonta kikatusräkätystä ja käsien ja jalkojen sätkyttelyä ...ja kun käpälät tapaa sen tyynyn niin se singahtaa kätsysti maaliinsa*huokailee intotärinöissään*...Ettäs tiiätte. Kun tolviisiä alkaa sängyn päällä leikkimään niin kyl siin saattaa ittensä lattialta löytää.
Niih!
Mikset?En miekään oo koskaan aikuisiällä sängystä pudonnut
Noin on muuten käynyt miulle myös joskus .Mä en o aina edes päässyt unilaatikkoon asti vaan olen aamulla löytänyt itseni soffalta telkkari auki.
ja oot nyt vai katkera kun mä oon tippunut ja sää et? No antenni antenni, lupaan etten enää tipu...noin ollaanko taas kameleita?
Mä jotenkin kunnioitan ukkosta...teen sen aina peittoni alla ja silmät kiinni...Nyt vois ruveta sitten vaikka pelkäämään...
Salamoi huolella ja jylisee vielä pahemmin...
Tää on ihan hirveetä *huokailee järkyttyneenä*En tiiä