The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu, kaatosateen ajan olin sisätiloissa ja kerkesin hörppimään perhanasti kahvia ennenkuin pystyi lähtemään kohti nukkumaluukkua.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Hotakainen - Huolimattomat
Oksanen - Puhdistus
Röyhkä - Job
Tervo - Myyrä
Rushdie - Saatanalliset säkeet
Marquez - Rakkautta koleran aikaan
Morrison - Jazz
Pelevin - Viides maailmanvalta
Ookkonä lukenu Daniel Silvan kirijoja? Voisit ehkä tykätä.
 
Moi:)

Tiiätkö mitä?
Ja tää on ihankamala juttunen:barefoot:...

Aamulla, aivan liian aikaisin ja ihan vielä unipörrösenä, tuntui aivan.....*ufopääkkönen*...syksyltä:cautious::confused:(n)!!! Oli niin viileetä, tuoksui mullalta, semmoselta kosteenhomeiselta ja ... Laitan tuon kokemuksen ja tunteen kyllä sujuvasti unisen olemukseni piikkiin, onneksi päivä hiukan lämpeni ja aurinko kömpi esiin:love:...

Ukkosta on taivaanrannassa, komeita tummia pilviä nousemassa ja kuminajyrähtelyäkin kuuluu...

Ollaan iisisti rentoreiskoina:)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Paheksun itseäni:notworthy:...

:coffee:....paitti ei tää kyllä kahvia oo:cautious:...ja sitäpaitti ihan pikkunen kuppinen...


Pakko nyt vaan saada...kroppa ihan möyhennettynä. Ilta menee taas venytellessä ja villasukkiin ja villatakkiin kietoutuessa:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moi:)

Tiiätkö mitä?
Ja tää on ihankamala juttunen:barefoot:...

Aamulla, aivan liian aikaisin ja ihan vielä unipörrösenä, tuntui aivan.....*ufopääkkönen*...syksyltä:cautious::confused:(n)!!! Oli niin viileetä, tuoksui mullalta, semmoselta kosteenhomeiselta ja ... Laitan tuon kokemuksen ja tunteen kyllä sujuvasti unisen olemukseni piikkiin, onneksi päivä hiukan lämpeni ja aurinko kömpi esiin:love:...

Ukkosta on taivaanrannassa, komeita tummia pilviä nousemassa ja kuminajyrähtelyäkin kuuluu...

Ollaan iisisti rentoreiskoina:)
Mä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeesti:notworthy:
 
Mä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeesti:notworthy:
*puhaltaa ja silittää ja paijaa*
Sullon liika kapia sänky:cautious: kerta siinä ei voi kunnolla kylkimyyryä tehdä...

Mä en oo varmaan tähän päivään edes herännytkään :D, hiukan on ollut levotonta oloa ja ihan luokattoman huonoja juttuja:barefoot:... Sitäpaitti mä oon sitten ajatuksissani hoilotellu ääneen:oops:...ei kuulema tartte olla radio päällä ollenkaan, riittää kun hengailee mun likellä:oops::D
 
Puuhh,mie harjasin ulkona keittiön mattoo puhtaaksi,no suurin osa kyllä puhdistui. Pari pientä länttiä jäi,mitä ei saa rapsutettua pois. :D:)

Pientä hyötykuntoulua tullu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä