vierailija
Ukkosta ja sajetta tääläki.
Koitin panna uudet jarrut autoon, mutta tuli saje.
Sateessaki voi työskennellä, vai oletko tehty sokerista?Ukkosta ja sajetta tääläki.
Ookkonä lukenu Daniel Silvan kirijoja? Voisit ehkä tykätä.Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu, kaatosateen ajan olin sisätiloissa ja kerkesin hörppimään perhanasti kahvia ennenkuin pystyi lähtemään kohti nukkumaluukkua.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Hotakainen - Huolimattomat
Oksanen - Puhdistus
Röyhkä - Job
Tervo - Myyrä
Rushdie - Saatanalliset säkeet
Marquez - Rakkautta koleran aikaan
Morrison - Jazz
Pelevin - Viides maailmanvalta
En oo sokerista, mutta työkalut kastuu ja ruostuu.Sateessaki voi työskennellä, vai oletko tehty sokerista?
Oliko ihana? Semmoinen miellyttävä:Täällä kävi nainen kylässä
Softipa tietenki.Täällä kävi nainen kylässä
En käyny.Softipa tietenki.
Kävitpähän, älä koita narrata.En käyny.
Kävitpähän, älä koita narrata.
Mä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeestiMoi
Tiiätkö mitä?
Ja tää on ihankamala juttunen...
Aamulla, aivan liian aikaisin ja ihan vielä unipörrösenä, tuntui aivan.....*ufopääkkönen*...syksyltä!!! Oli niin viileetä, tuoksui mullalta, semmoselta kosteenhomeiselta ja ... Laitan tuon kokemuksen ja tunteen kyllä sujuvasti unisen olemukseni piikkiin, onneksi päivä hiukan lämpeni ja aurinko kömpi esiin...
Ukkosta on taivaanrannassa, komeita tummia pilviä nousemassa ja kuminajyrähtelyäkin kuuluu...
Ollaan iisisti rentoreiskoina
*puhaltaa ja silittää ja paijaa*Mä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeesti
Auh halaus sekä kivusta & putoamisestaMä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeesti
Oijoi.Mä putosin sängystä tänään lattialle kun yritin kääntyä masulle kylkikippurasta kivusta ynähtäen...kyllä nimittäin mätkähti eräs melko komeesti