The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*puhaltaa ja silittää ja paijaa*
Sullon liika kapia sänky:cautious: kerta siinä ei voi kunnolla kylkimyyryä tehdä...

Mä en oo varmaan tähän päivään edes herännytkään :D, hiukan on ollut levotonta oloa ja ihan luokattoman huonoja juttuja:barefoot:... Sitäpaitti mä oon sitten ajatuksissani hoilotellu ääneen:oops:...ei kuulema tartte olla radio päällä ollenkaan, riittää kun hengailee mun likellä:oops::D
Toi on 120 cm levee eli kyllä mun pitäs siihen kaiken järjen mukaan vielä ihan hyvin mahtua:barefoot: Saattaa toki jotain syytä olla siinäkin että nukun aina vasemmalla reunalla ja kyljelläni:oops:

Mutta hei mä syytän elukoita nyt *saa älynväläyksen ja niin lamppu syttyy* vaikkei ne olleet ees tapahtumahetkellä samassa sängyssäkään:oops: mutt ei voi mitään hei kun sellasia te kisut ootta!!!:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Toi on 120 cm levee eli kyllä mun pitäs siihen kaiken järjen mukaan vielä ihan hyvin mahtua:barefoot: Saattaa toki jotain syytä olla siinäkin että nukun aina vasemmalla reunalla ja kyljelläni:oops:

Mutta hei mä syytän elukoita nyt *saa älynväläyksen ja niin lamppu syttyy* vaikkei ne olleet ees tapahtumahetkellä samassa sängyssäkään:oops: mutt ei voi mitään hei kun sellasia te kisut ootta!!!:barefoot::barefoot::barefoot:
No ei siinä nyt välttämättä mahdu näemmä kunnolla ketturoimaan ja kylkimyyryilemään kerta lattia kutsui:cautious:...


Ja mä mikään elukka oo:cautious:*tuhahtelee*
 
Sängyllä pitää olla rauhallisesti eikä riehua. Sit ei putoa.
Mä mittää riehunu kun yritin silleen naisellisen notkeesti kääntyä masulleni lötköttelemään:cautious: Sitä paitsi mun muistini mukaan sängyssä on aika kivakin riehua...aina välillä:oops:

Siis silleen että hyppii ja pomppii tasajalkaa ympäriämpäri sänkyä niin että lakanat pelmahtelee kattoon ja tyynyt lentää pitkin huonetta!!!:geek::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ettäs tiiätte. Kun tolviisiä alkaa sängyn päällä leikkimään niin kyl siin saattaa ittensä lattialta löytää.
Niih!

No niin löytääki*ihan intona*:)..sitä humpsahtaa reunan yli just kun on tyynyllä toista mätkäsemässä..käy vaan semmonen humps tömps!! ja sinne vilahti kikkuwapöwwökasa ja lattialta kuuluu ihan hervotonta kikatusräkätystä ja käsien ja jalkojen sätkyttelyä :D...ja kun käpälät tapaa sen tyynyn niin se singahtaa kätsysti maaliinsa(y)*huokailee intotärinöissään*...

Tohon niin vaan kuuluu lattialle mätkähtäminen :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä