Luna on jo ettimässä kameraa ja kiikareita valmiiksOk, varo ettei joku kuvaa
Mistä tiesit.Luna on jo ettimässä kameraa ja kiikareita valmiiks
Kuulu kolina tänne, Nirvanaan, saakka. Onks pakko rymistellä niin kovaa?Mistä tiesit.
Rääkyminen kuuluu sisälle.Sisälläkö pitäs metelöidä.
Mihin se ak:n peittely unohtu.
Ne laulaa sulle romanttisia serenaadeja ja sä kutsut sitä rääkymiseksRääkyminen kuuluu sisälle.
Haittaaks sua jos naisella on kikkeli?Mahdanko olla tarpeeksi juovuksissa kirjoittaakseni tämän?
Mutta jos en ole vielä niin se on vain ajan kysymys.
Asiat joita "vaadin" naiselta - täydellinen luettelo:
a) että viihdyn seurassaan ja tunnen oloni leppoisaksi ja kotoiseksi
b) että hän tuntee samoin
c) punainen tukka on ekstrabonus
Tisseillä tai kikkeleillä ei o asiassa mitään merkitystä. Tietty jos naisella on timmi peppu niin voihan sitä aina vilkaista, mutta en mä pepun kanssa ala seurustelemaan. Enkä tissien.
Nyt alko pelottaa.Kuulu kolina tänne, Nirvanaan, saakka. Onks pakko rymistellä niin kovaa?
Niin ja etkös sä ole luontokuvaaja?
Laita ikkuna kiinni ja kuulokkeet päähän ja meille joku biisi tänne.Rääkyminen kuuluu sisälle.
Ikkunat ovat kiinni.Laita ikkuna kiinni ja kuulokkeet päähän ja meille joku biisi tänne.
Hyvänen aika sentään.
Ne laulaa sulle romanttisia serenaadeja ja sä kutsut sitä rääkymiseks
Avaa ne.Ikkunat ovat kiinni.
No jo on isoäänisiä pussylokkeja siellä.Ikkunat ovat kiinni.
Niin ovat.No jo on isoäänisiä pussylokkeja siellä.
Mulla on kaikki ikkunat auki, varjonpuolella, tai no yläkerrassa on näköjään auringonpuolellakin toi yks auki..täällä ei laula lokit serenaadeja kylläkään mutta pikkulinnut lirkuttelevat kyllä muuten toisilleen puissaNouu
Mä avaan ikkunan silloin kun tuuletan. Täällä ei ole kuuma.Mulla on kaikki ikkunat auki, varjonpuolella, tai no yläkerrassa on näköjään auringonpuolellakin toi yks auki..täällä ei laula lokit serenaadeja kylläkään mutta pikkulinnut lirkuttelevat kyllä muuten toisilleen puissa
Se Nana Mouskourin kappale on kaunis. Se voisi auttaa.Niin ovat.
Ei niin, jatkavat sitä 04.00 aikaan aamulla.Se Nana Mouskourin kappale oli kaunis. Se voisi auttaa.
Lokit menee kohta yöpuulle, ei ne yötä myöten räävvy.
Juu ihan rauhassa vaan, ei tartte hiiltyä *antaa paperipussin* Hengitäs tohon pari kertaa ettet ala hyperventiloimaan sielläMä avaan ikkunan silloin kun tuuletan. Täällä ei ole kuuma.
Parisuhteessa olevalla naisella on aina kikkeli.Haittaaks sua jos naisella on kikkeli?
Elämä on. Lokillakin. Deal with it.Ei niin, jatkavat sitä 04.00 aikaan aamulla.
Jos ne lokit yrittää laulaa sitä Softylle ja itkevät toisilleen kun Softy ottaa sen pelkkänä rääkymisenäSe Nana Mouskourin kappale on kaunis. Se voisi auttaa.
Lokit menee kohta yöpuulle, ei ne yötä myöten räävvy.