Kumpi?Tissi
Taisi olla iso hätä.
Ai mää vai, missä sää oot, mää oon paheksumattomassa olotilassa.Kumpi?
Ostin sidukkaa ja punaviiniä..saa paheksua
NirvanassaAi mää vai, missä sää oot, mää oon paheksumattomassa olotilassa.
Kumpi?
Ostin sidukkaa ja punaviiniä..saa paheksua
Diary Of a Serial KillerMitä leffaa kattelet?
Oho, tämä oli mielenkiintosta tietoa. Olisi varmaan sopinut mullekin sellanen työ. Tai sitten ei, esim Bondit ei ole koskaan kiinnostaneet.Mjaa.
Klo 21 alkais bond- james bond, se ainoa oikea.
Ongelma vaan on, että mä olen ton nähnyt kymmeniä kertoja - ihan työnkin puolesta. ( Juu olin aikanaan videovarastonhoitaja ja hyllyssä oli 250.000 videokasettia ja kierrossa toinen mokoma, niin tuli nähtyä leffa poikineen)
Mutta, samaan aikaan alkais Monster - Aileen Wuornos.
Leffa jonka Luna varmasti katsoo jos ei ole nähnyt sitä jo satoja kertoja.
Mutta minä en ole nähnyt sitä koskaan joten parin tunnin päästä siirryn Monsterin seuraan.
Mä villisti veikkaan, että softyn 715517 ja koko nainen niiden mukana suuntaa majurilaan.Softyllä on molemmat tissit Aksuun päin kallellaan.
Miekin oon jo nähny,mutta voi olla että kahon uudestaan,saa nähä.Ellei katsota miehen kanssa jotain sarjaaOho, tämä oli mielenkiintosta tietoa. Olisi varmaan sopinut mullekin sellanen työ. Tai sitten ei, esim Bondit ei ole koskaan kiinnostaneet.
En tiennykään että tänään tulee Monster, olen nähnyt mutta laitan ainakin kanavan päälle. Kiitos tiedosta.
Oi oi teitä mussukoita, pusi pusiMiekin oon jo nähny,mutta voi olla että kahon uudestaan,saa nähä.Ellei katsota miehen kanssa toisiamme silmiin ja räpsytellä ripsiämme ja sopotella toistemme korviin ikuista rakkauttamme toinen toistamme kohtaan koko ilta *Huokailee ekstaasissa*
Niin just pus pus..Oi oi teitä mussukoita, pusi pusi
Vitun lokit metelöi ulkona.
Mä olen aika hyvä ampumaan.Mulla olis vuos sitte keväällä ostettu ilmakivääri
Sisälläkö pitäs metelöidä.Vitun lokit metelöi ulkona.
ööö millasia on vitun lokit ? Kyl mie lokit tiiän,mut vitun lokit Ei kait siel lokkia ooVitun lokit metelöi ulkona.
Ok, varo ettei joku kuvaaMä käyn aiheuttaa pahennusta parvekkeella alasti.
Pyllistelet naapureille kaiteella?Mä käyn aiheuttaa pahennusta parvekkeella.
Ihan uus lintulaji. Minkä näkösiä ne on? Joku kirkkovene kuvio selässä?Vitun lokit metelöi ulkona.