The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjaa.
Klo 21 alkais bond- james bond, se ainoa oikea.
Ongelma vaan on, että mä olen ton nähnyt kymmeniä kertoja - ihan työnkin puolesta. ( Juu olin aikanaan videovarastonhoitaja ja hyllyssä oli 250.000 videokasettia ja kierrossa toinen mokoma, niin tuli nähtyä leffa poikineen)

Mutta, samaan aikaan alkais Monster - Aileen Wuornos.
Leffa jonka Luna varmasti katsoo jos ei ole nähnyt sitä jo satoja kertoja.
Mutta minä en ole nähnyt sitä koskaan joten parin tunnin päästä siirryn Monsterin seuraan.
 
Mjaa.
Klo 21 alkais bond- james bond, se ainoa oikea.
Ongelma vaan on, että mä olen ton nähnyt kymmeniä kertoja - ihan työnkin puolesta. ( Juu olin aikanaan videovarastonhoitaja ja hyllyssä oli 250.000 videokasettia ja kierrossa toinen mokoma, niin tuli nähtyä leffa poikineen)

Mutta, samaan aikaan alkais Monster - Aileen Wuornos.
Leffa jonka Luna varmasti katsoo jos ei ole nähnyt sitä jo satoja kertoja.
Mutta minä en ole nähnyt sitä koskaan joten parin tunnin päästä siirryn Monsterin seuraan.
Oho, tämä oli mielenkiintosta tietoa. Olisi varmaan sopinut mullekin sellanen työ. Tai sitten ei, esim Bondit ei ole koskaan kiinnostaneet.

En tiennykään että tänään tulee Monster, olen nähnyt mutta laitan ainakin kanavan päälle. Kiitos tiedosta.
 
Oho, tämä oli mielenkiintosta tietoa. Olisi varmaan sopinut mullekin sellanen työ. Tai sitten ei, esim Bondit ei ole koskaan kiinnostaneet.

En tiennykään että tänään tulee Monster, olen nähnyt mutta laitan ainakin kanavan päälle. Kiitos tiedosta.
Miekin oon jo nähny,mutta voi olla että kahon uudestaan,saa nähä.Ellei katsota miehen kanssa jotain sarjaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä