Rehellisesti sanottuna mä en ole uskaltanut kattoo tuota elokuvaa ikinä, vaikka saatan kattoa kauhua ihan helposti tai no joo, ''helposti'' mutta ne syyt mitkä ajoivat ton ihmisen niihin tekoihin jotenkin liippaa niin läheltä ja vaikka en todellakaan sarjamurhaajia sympatiseeraa niin täytyy kyllä sanoa että omalla tavallani ymmärrän tuota naista.kattelen
Samoin.Rehellisesti sanottuna mä en ole uskaltanut kattoo tuota elokuvaa ikinä, vaikka saatan kattoa kauhua ihan helposti tai no joo, ''helposti'' mutta ne syyt mitkä ajoivat ton ihmisen niihin tekoihin jotenkin liippaa niin läheltä ja vaikka en todellakaan sarjamurhaajia sympatiseeraa niin täytyy kyllä sanoa että omalla tavallani ymmärrän tuota naista.
Joskus ärsyttää noi hollywoodversiot mutta voihan toi ihan katottava olla...mä olen kyllä lukenut ja katellut dokkareita. Surullinen tapaus ja olis surullinen vaikka hän ois mies ja joutunut kestämään pahaa muilta....eli en puolustele mitenkään kun on nainen.Samoin.
Toi on semmonen hollywoodversio. Silti tykkään.
Voi sinnuu,, männään nukkumaan jookos *halaa rutistaa*Minä taas rakastan Aileenia siksi että listi miehiä. Maailmassa tarpeeksi miehiä jotka listii naisia.
Mutta en tarkota että kaikki miehet on pahoja, tai kaikki naiset hyviä.
Ehkä täytys alkaa nukkumaan. Ei täällä ole edes ketään.
mulle kans hyvän yön hali!Voi sinnuu,, männään nukkumaan jookos *halaa rutistaa*
pahan yön turpiin veto!!!mulle kans hyvän yön hali!
Mulla mitään turpaa oo.pahan yön turpiin veto!!!
Gauheeta jos naapurisikin nukkuu huonosti.Ei kuulunut lokin rääkymistä tänä aamuna. Naapurissa sänky natisi.
JuuGauheeta jos naapurisikin nukkuu huonosti.
Mä voin antaa aamuhalin.mulle kans hyvän yön hali!
Yksi tänne. Mielellään heti.Mä voin antaa aamuhalin.
Ketjussa on aina päivä!Huomenta
*hali*Yksi tänne. Mielellään heti.
Päiväkahvia tässä juon ja kohta päivävuoroon töihinKetjussa on aina päivä!
Joten päivää.