Joo,voipi tehä.Kannattaa syödäTekeekö kuumuus pahoinvointia? Pitäs varmaan syödä jotakin suolaista töissä. Syön lounaan ja aamulla jotakin töissä.
Joo,voipi tehä.Kannattaa syödäTekeekö kuumuus pahoinvointia? Pitäs varmaan syödä jotakin suolaista töissä. Syön lounaan ja aamulla jotakin töissä.
Höh, pittää syyvvä välillä.Voihan tuo tehdä...nesteytyksestä ja siitä suolatasapainostakin pitäis pitää huolta...
Miulla taitaa muuten olla auringonpistos. Pääkköstä jomottaa jännästi ja on höntsä olo...tosin...asiaa v o i s auttaa se että oikeesti vaikka tälle päivälle söisin....
Voihan noita itse räplätäTiiätkö mitkä ovat turhia? Nunnan nännit ja paavin pallit.
Syö senkin höpseli,ettet pyörryVoihan tuo tehdä...nesteytyksestä ja siitä suolatasapainostakin pitäis pitää huolta...
Miulla taitaa muuten olla auringonpistos. Pääkköstä jomottaa jännästi ja on höntsä olo...tosin...asiaa v o i s auttaa se että oikeesti vaikka tälle päivälle söisin....
Voihan noita itse räplätä
PäivääHöö, päivää
No pitää pitää mutku rutku tässä oikein oo joutanu ja sitten en oo muistanu kun ei ookaan enää nälättäny ja kun on lämmintäkin jajaja..Höh, pittää syyvvä välillä.
Juon vettä usein.
Päivää, hierokko mun jalkoja?Höö, päivää
Mä en unohda syödä. Paitsi joskus kotona ollessa.No pitää pitää mutku rutku tässä oikein oo joutanu ja sitten en oo muistanu kun ei ookaan enää nälättäny ja kun on lämmintäkin jajaja..
Vesi vanhin voitehista ja janon sammuttajista....
Juu*melkein niiaakin hätäpäissään*Syö senkin höpseli,ettet pyörry
TokiPäivää, hierokko mun jalkoja?
Eihän sitä saiskaan unohtaa. Huonous tulee ja sitten saa vain itteänsä syytellä että oma vika mitäs et syöny sikaa ....Mä en unohda syödä. Paitsi joskus kotona ollessa.
Ei tarvii sentään niiataJuu*melkein niiaakin hätäpäissään*
...tai sitten sillä sut tavatessaan menee pasmat sekaisin ja sitä rupee nyityttään suupielistä kun ei viitti koomailla spagettijalkojensa kanssa rähmälleen eteesi...Mul on työpiste vaihtunut. Yks tyyppi aina tavatessa hymyilee niin söpösti. Onko se vain tavis hymyilyä tavatessa vai kuvittelenko joksikin muuksi?
Tänään hymyilin kun näin hänet....tai sitten sillä sut tavatessaan menee pasmat sekaisin ja sitä rupee nyityttään suupielistä kun ei viitti koomailla spagettijalkojensa kanssa rähmälleen eteesi...
Hymyile takaisin
Irvistä huomenaTänään hymyilin kun näin hänet.