No enkä oo mie oo ollu siel päinkään joku muuha siel rymisteleeSiellä Majurin kaapissahan sää rymyät joka päivä, en tiedä miksi? Kerroppa nyt meille?
Päättömän ?Tottakai mulla on sama pää kesät talvet...kenenkäs muunkaan pää mulla sitten ois?
Mä koetan syyä ihan joka päivä...ongelma on siinä että en juur koskaan jaksa syödä kaikkea joten lautanen menee jääkaappiin ja pyrin syömään loput myöhemmin lämmitettynä...mutta mutta duoda duoda...tänään jaakaapissa nökötti 2 lautasta ja ½ smoothie lasillinen...ja kaikki män roskiinParaskin puhuja. Viimeksi söin lounaan 11.00. Nyt on paha olo.
Jaha, Mun pervåmielikin heräsi päikkäreiltä
Kunhan kuvittelet.Mul on työpiste vaihtunut. Yks tyyppi aina tavatessa hymyilee niin söpösti. Onko se vain tavis hymyilyä tavatessa vai kuvittelenko joksikin muuksi?
Rytmihäiriö se vaan on.Sitä paitti mun sydän heittää aina voltin kun hän hymyilee.
Tottakai mulla on sama pää kesät talvet...kenenkäs muunkaan pää mulla sitten ois?
Juurihan kirjotin että mulla on sama pää kesät talvet...heti ollaan syyttelemässä pientäOnko elena pöllinyt päättömän pään.
Etkö tiedä tuota vertauskuvaa? Voltti ei tapahdu fyysisesti.Rytmihäiriö se vaan on.
Juurihan kirjotin että mulla on sama pää kesät talvet...heti ollaan syyttelemässä pientä
Tytär sanoo usein saman (suomeksi).
Täällä ei ole.Kyllä on kuuma...tänne meinaa sulaa
Täällä etelänapapiirillä ei ole.