The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voihan perse,eipä tullu aiemmin mieleen,että salmiakissakin voi olla vehnäjauhoa :devil::cautious::mad: varsinkin noissa Fazerin ja Rainbowin. o_O:(

Niin Maggien liemikuutioissa myös.
 
On muuten aika mahtavaa istahtaa alas ja vain olla :)....näinköhän pääsen tästä enää ylöskään:D

Juoksupäivä takana, kamala kiirus ja miehistövajautta - kuinkas muuten. Juoksuomppu syöty(y), tulevaa viikkoa etukäteen turkiksi manattu....mutta nyt mä otan väkisinkin kahvia. Oon mielestäni sen pahan ansainnut:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Päivää.

Ostin itselle uuden pyörän, tosin en kyllä ollut itselleni mitään ostamassa mutta bongasin kivan mallin, ihastuin siihen ja innostuin sitten sen ostaan. Valkoturkoosi :love: lapsetkin sanoi että osta se, piti sitten :rolleyes:


Nyt mulla on 3 pyörää :ROFLMAO: yksi pitää jossain vaiheessa myydä pois. Se on joku käytettynä ostettu maastopyörä, tallella on myös maastopyörä jonka oon saanut 17 veenä. Piti testata yksi päivä pysyykö renkaissa ilma ja heittää lenkki mutta se onkin lukossa ja avain hukassa :confused:pikasella etsimisellä en avainta löytänyt, ehkä se tulee vielä vastaan jostain tai jos ei niin ehkä sitten pitää katkasta lukko :(

muoks. ai niin, äidinkin pyörä on vielä takapihalla.
Ketään ei sun polkupyörät kiinnosta.
 
Ketään ei sun polkupyörät kiinnosta.
Oles höpöttämäti joutavia! Täällä saa pupattaa mitä haluaa, tiiä se!

Mulla itelläni on jo iänaikanen maastopyörä millä oon viipottanu vaikka miten kirjavissa maisemissa ja - se on kyllä helmi:)! Maksanut itsensä miljoona kertaa takaisin..

Ja kun lapsia on, niin on noita fillareita siunaantunut:D...yhdestä kun yrittää eroon päästä niin eikös mitä -siitä tulee Se Paras Kesäkynkeli ikinä(y):D...eli unohda koko juttu!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jaa:confused:...tänne tulee kuulema näillä näppäimillä oman nuoriso-osaston lisäksi toistenkin nuoriso- osastot...no eipä siinä, ihan räjähtäneen kajahtanut olen kyllä*haroo joka ilmansuuntaan sojottavaa kikkurapehkoaan*:oops::barefoot:...enkä mä ehdi suihkuunkaan:notworthy:....

No tuskinpa ovat todellakaan kiinnostuneita meikäläisestä joten ihan sama mistä kohtaa repsottaa:ROFLMAO:...
 
Joo,sama leffa. Karmea just sen takia,että on totta.
Menin kattomaan sen trailerin...tai ainakin luulen että se on sama leffa jos oli vuodelta 2008? Ehän mä pystynyt kattoon kun puoliväliin sitä traileriakaan ..kaikki elokuvat missä satutetaan tai tapetaan lapsia on no-can-do leffoja mulle. Lapsi tai eläinrääkkäys/tappo juttuja en pysty ikinä kattomaan :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mie tykkään kahtoo kauhuleffoja, kai niissä on oma viehätys :D
Mutta juu kun on tositapahtumiin perustuva ja äiti sekoaa, niin hui karkeampaa kuin mikään mielikuvitushirviöt
Mä tykkään kauhuelokuvista myös mutta en sellasista missä satutetaan lapsia tai eläimiä...muutenkin kattelen kauhua valot päällä, äänet elokuvasta poissa, musiikit kovalla ja tyyny/peittokasan alta:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mie tykkään kahtoo kauhuleffoja, kai niissä on oma viehätys :D
Mutta juu kun on tositapahtumiin perustuva ja äiti sekoaa, niin hui karkeampaa kuin mikään mielikuvitushirviöt
:notworthy:
..ihan minisenpienesti jotain kauhuja ja nekin oikeesti sohvatyynyn takaa kurkkien... Mä oon tosi huono kauhuleffakaveri:(, itteni seurassa kun ei oo etes ketään mistä pitää kiinni:barefoot:...
 
o_O:cautious:...mut muilutettiin nuoriso-osastolle kuskiksi...





Rautakauppaan:ROFLMAO:
Vasara ja nauloja*lallattaa*...nyt on puuhastelut kohdillaan(y), pihassa raikaa humpat ja nauru ja pölötys ja vasaroiden pauke!

Uskalla mennä utelemaankaan mitä tapahtuu:unsure:...mulle varmaan väsätään pihayksiötä eli koirankoppia:D...
 
Nyt on kuulkaas koiruuksia ilmassa, on ihan pakonpakko olla:cautious:....

Vasaroiden paukuttelu loppui ulkona ja jotenkin kaiken humpan ylikin tuli semmonen vinkee hiljaisuus kuitenkin ulos...


Kurkkasin ikkunasta ja *ufopääkkönen*o_O....nyt siellä p e s t ä ä n mun autoa!!!
:cautious:


Nyt on jotkut suuremmat voimat kyseessä :barefoot::rolleyes::geek:....
 
Nyt on kuulkaas koiruuksia ilmassa, on ihan pakonpakko olla:cautious:....

Vasaroiden paukuttelu loppui ulkona ja jotenkin kaiken humpan ylikin tuli semmonen vinkee hiljaisuus kuitenkin ulos...


Kurkkasin ikkunasta ja *ufopääkkönen*o_O....nyt siellä p e s t ä ä n mun autoa!!!
:cautious:


Nyt on jotkut suuremmat voimat kyseessä :barefoot::rolleyes::geek:....
Mutt aattele jos oisit kattonut ikkunasta ja nähnyt lasten paukuttelemassa nauloja sun autoon eikä pesemässä sitä? :eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä