Kertooko se siitä äidistä kuka sairastui babybluesiin? Mä en pysty kattomaan sitä ollenkaanLeffa, Cradle Will Falls, karmea leffa kyllä.
Hummusta ja suolakeksejä
Ketään ei sun polkupyörät kiinnosta.Päivää.
Ostin itselle uuden pyörän, tosin en kyllä ollut itselleni mitään ostamassa mutta bongasin kivan mallin, ihastuin siihen ja innostuin sitten sen ostaan. Valkoturkoosi lapsetkin sanoi että osta se, piti sitten
Nyt mulla on 3 pyörää yksi pitää jossain vaiheessa myydä pois. Se on joku käytettynä ostettu maastopyörä, tallella on myös maastopyörä jonka oon saanut 17 veenä. Piti testata yksi päivä pysyykö renkaissa ilma ja heittää lenkki mutta se onkin lukossa ja avain hukassa pikasella etsimisellä en avainta löytänyt, ehkä se tulee vielä vastaan jostain tai jos ei niin ehkä sitten pitää katkasta lukko
muoks. ai niin, äidinkin pyörä on vielä takapihalla.
Oles höpöttämäti joutavia! Täällä saa pupattaa mitä haluaa, tiiä se!Ketään ei sun polkupyörät kiinnosta.
Joo,sama leffa. Karmea just sen takia,että on totta.Kertooko se siitä äidistä kuka sairastui babybluesiin? Mä en pysty kattomaan sitä ollenkaan
Menin kattomaan sen trailerin...tai ainakin luulen että se on sama leffa jos oli vuodelta 2008? Ehän mä pystynyt kattoon kun puoliväliin sitä traileriakaan ..kaikki elokuvat missä satutetaan tai tapetaan lapsia on no-can-do leffoja mulle. Lapsi tai eläinrääkkäys/tappo juttuja en pysty ikinä kattomaanJoo,sama leffa. Karmea just sen takia,että on totta.
Miten työ voitte tommosia...mä jo melkein piilouduin sohvatyynyn taakse luimistelemaan....Joo,sama leffa. Karmea just sen takia,että on totta.
Mie tykkään kahtoo kauhuleffoja, kai niissä on oma viehätysMiten työ voitte tommosia...mä jo melkein piilouduin sohvatyynyn taakse luimistelemaan....
Mä tykkään kauhuelokuvista myös mutta en sellasista missä satutetaan lapsia tai eläimiä...muutenkin kattelen kauhua valot päällä, äänet elokuvasta poissa, musiikit kovalla ja tyyny/peittokasan altaMie tykkään kahtoo kauhuleffoja, kai niissä on oma viehätys
Mutta juu kun on tositapahtumiin perustuva ja äiti sekoaa, niin hui karkeampaa kuin mikään mielikuvitushirviöt
Joo,totta. Leffat joissa lapsia tai eläimiä satutetaan ,on pahimpiaMä tykkään kauhuelokuvista myös mutta en sellasista missä satutetaan lapsia tai eläimiä...muutenkin kattelen kauhua valot päällä, äänet elokuvasta poissa, musiikit kovalla ja tyyny/peittokasan alta
Mie tykkään kahtoo kauhuleffoja, kai niissä on oma viehätys
Mutta juu kun on tositapahtumiin perustuva ja äiti sekoaa, niin hui karkeampaa kuin mikään mielikuvitushirviöt
Mie katon kauhuleffat yksin,eikä haittaa
..ihan minisenpienesti jotain kauhuja ja nekin oikeesti sohvatyynyn takaa kurkkien... Mä oon tosi huono kauhuleffakaveri, itteni seurassa kun ei oo etes ketään mistä pitää kiinni...
Mutt aattele jos oisit kattonut ikkunasta ja nähnyt lasten paukuttelemassa nauloja sun autoon eikä pesemässä sitä?Nyt on kuulkaas koiruuksia ilmassa, on ihan pakonpakko olla....
Vasaroiden paukuttelu loppui ulkona ja jotenkin kaiken humpan ylikin tuli semmonen vinkee hiljaisuus kuitenkin ulos...
Kurkkasin ikkunasta ja *ufopääkkönen*....nyt siellä p e s t ä ä n mun autoa!!!
Nyt on jotkut suuremmat voimat kyseessä ....