The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kun yrität niin sinulla on aikaa kuunnella tuo:
Vaihteeksi Topi Sorsakosken ns. unplugged- versio
Mä en pärjää päivääkään ilman punatukkaista tyttöä
Kun yrität niin sinulla on aikaa kuunnella tuo:
Vaihteeksi Topi Sorsakosken ns. unplugged- versio
Mä en pärjää päivääkään ilman punatukkaista tyttöä
Laulaako hän Pepistä?
 
Huomenta,ihanaa perjantaita.
Oon nauttinut hitaasta ja rauhallisesta aamusta, heräsin 7.30.
Nyt on suihkussa käyty ja mekko päällä,kohta aamupala & kahvi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Mä oon muuten tiristelyt kyyneleitä jo useamman kerran ton Laatokka-sarjan ensimmäisen kirjan seurassa. Ihan hullua. Ensinnäkin se, etten ehd lukea kirjaa yhdellä istumalla kun työt ja lapset. Ja se, että se vaan on vieläkin niiiiiiin liikutava että pitää itkeä vaikka tasan tarkkaan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu.

Melkis veikkaisin olevani raskaana ellen tietäisi sitä mahdottomaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mie en pääsekään cittariin lähtemään.
Hertta päätti tulla makaamaan jalkojen väliin ja toisen jalan päälle,kun rapsutin keittiössä :unsure::D
 
Päivää.

Ostin itselle uuden pyörän, tosin en kyllä ollut itselleni mitään ostamassa mutta bongasin kivan mallin, ihastuin siihen ja innostuin sitten sen ostaan. Valkoturkoosi :love: lapsetkin sanoi että osta se, piti sitten :rolleyes:


Nyt mulla on 3 pyörää :ROFLMAO: yksi pitää jossain vaiheessa myydä pois. Se on joku käytettynä ostettu maastopyörä, tallella on myös maastopyörä jonka oon saanut 17 veenä. Piti testata yksi päivä pysyykö renkaissa ilma ja heittää lenkki mutta se onkin lukossa ja avain hukassa :confused:pikasella etsimisellä en avainta löytänyt, ehkä se tulee vielä vastaan jostain tai jos ei niin ehkä sitten pitää katkasta lukko :(

muoks. ai niin, äidinkin pyörä on vielä takapihalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä