The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*kuikuilee kaula pitkällä pienen valonkajon perään omppupuusta.......mätkis!!!*


Moon ihakunnos, nöy hätä(y)!*nostelee alati valuvia villasukkiaan*
mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Mukanamukanamukanamukanamukanamukanamukan...*ufopääkkönen*...itikoita ja kutipatteja seur.päivänä ihamaaperusteellisesti!!!....hei, nöy hätä - punkkua ja pirskahtelevaa, ei tunnu missään(y)....mukanamukanamukanamuk...
 
mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Yhtään ei sääsket, hämähäkit yms ökkömönkiäiset varmaan haittaa?
Koppakuoriaisia kans möngertelee sielä yöllä.
Punkkupäissäinne vielä lopuksi tönäisette kynttilät niin että palaa kaikki lakanat ja peitteet..

muoks. UNOHDIN MAINITA PUNKIT!!!
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Mukanamukanamukanamukanamukanamukanamukan...*ufopääkkönen*...itikoita ja kutipatteja seur.päivänä ihamaaperusteellisesti!!!....hei, nöy hätä - punkkua ja pirskahtelevaa, ei tunnu missään(y)....mukanamukanamukanamuk...
Ihanaa!!!!! Mitä sitte vaikka aamulla herätään silmät umpeen muurautuneena?? :D
Yhtään ei sääsket, hämähäkit yms ökkömönkiäiset varmaan haittaa?
Koppakuoriaisia kans möngertelee sielä yöllä.
Punkkupäissäinne vielä lopuksi tönäisette kynttilät niin että palaa kaikki lakanat ja peitteet..

muoks. UNOHDIN MAINITA PUNKIT!!!
Oliko pakko muistuttaa hämähäkeistä ja öttimönkiäisistä??:alien: Oliko? :cautious:No mutt me juuaan nakit silmille ja Kisu syö ne ötökät!!
 
Oon meinannu kanoja hommata että ihan semmone pieni kanala. Kaikki on otettu selevää jne luvat kaikki ookoo mutta yks asia vielä mietityttää, pittääkö miun ite hommata niille discovalot?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä