*kuikuilee kaula pitkällä pienen valonkajon perään omppupuusta.......mätkis!!!*Eiku mä aattelin että sä tsiikailet mun ikkunoissa mitä musiikkia kuuntelen täällä
*halaan lämpimästi....ja tarjoon olkapäätä sekä nessuja*Ei pitäis ajatella liikoja... Ahdistaa
Kiitos*halaan lämpimästi....ja tarjoon olkapäätä sekä nessuja*
mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??*kuikuilee kaula pitkällä pienen valonkajon perään omppupuusta.......mätkis!!!*
Moon ihakunnos, nöy hätä!*nostelee alati valuvia villasukkiaan*
Mukanamukanamukanamukanamukanamukanamukan...*ufopääkkönen*...itikoita ja kutipatteja seur.päivänä ihamaaperusteellisesti!!!....hei, nöy hätä - punkkua ja pirskahtelevaa, ei tunnu missään....mukanamukanamukanamuk...mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??
Yhtään ei sääsket, hämähäkit yms ökkömönkiäiset varmaan haittaa?mä tiiän mitä tehhään!! Laitetaan noihin mun omppupuun oksiin sellanen iso lakana katoks ja alle paksut peitteet lattiaks ja sitten makuupussukat ja kynttilöitä ja punaviiniä...paljon punaviiniä ja vietetään tyttöjen kesken kiva yö tuolla pihalla!!! Eiks ois aika jepajeejee ehotus?? Häh mitä täh??
Minä syön jos pyydetään.EIkäkö emmä syö minkäänsortinihanaisennaisen pöksyjä!
Otetaan sut mukaan ötökkäsyöt..vahdiksi sekä valomieheksiYhtään ei sääsket, hämähäkit yms ökkömönkiäiset varmaan haittaa?
Koppakuoriaisia kans möngertelee sielä yöllä.
Punkkupäissäinne vielä lopuksi tönäisette kynttilät niin että palaa kaikki lakanat ja peitteet..
Ihanaa!!!!! Mitä sitte vaikka aamulla herätään silmät umpeen muurautuneena??Mukanamukanamukanamukanamukanamukanamukan...*ufopääkkönen*...itikoita ja kutipatteja seur.päivänä ihamaaperusteellisesti!!!....hei, nöy hätä - punkkua ja pirskahtelevaa, ei tunnu missään....mukanamukanamukanamuk...
Oliko pakko muistuttaa hämähäkeistä ja öttimönkiäisistä?? Oliko? No mutt me juuaan nakit silmille ja Kisu syö ne ötökät!!Yhtään ei sääsket, hämähäkit yms ökkömönkiäiset varmaan haittaa?
Koppakuoriaisia kans möngertelee sielä yöllä.
Punkkupäissäinne vielä lopuksi tönäisette kynttilät niin että palaa kaikki lakanat ja peitteet..
muoks. UNOHDIN MAINITA PUNKIT!!!
Minä syön jos pyydetään.
Pidä hauskaa, ihana, siellä !Läksin hunningolle. Mukavaa iltaa kaikille.
*ufopääkkönen*...syö keskenäs vaan*huitasee tyynyllä*Ihanaa!!!!! Mitä sitte vaikka aamulla herätään silmät umpeen muurautuneena??
Oliko pakko muistuttaa hämähäkeistä ja öttimönkiäisistä?? Oliko? No mutt me juuaan nakit silmille ja Kisu syö ne ötökät!!
Mitäs mulla sit on virkaa?Ihanaa!!!!! Mitä sitte vaikka aamulla herätään silmät umpeen muurautuneena??
Oliko pakko muistuttaa hämähäkeistä ja öttimönkiäisistä?? Oliko? No mutt me juuaan nakit silmille ja Kisu syö ne ötökät!!
Tyynyt! Hyvä kun muistutit, ne pitää muistaa kanssa ottaa mukaan, paljon isoja tyynyjä...niillä voijjaan sitten mätkiä mörköjä ja toisiamme!!*ufopääkkönen*:cautios:...syö keskenäs vaan*huitasee tyynyllä*