The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voisko joku huomenna riipasta kännit mun puolesta? Pitäs lähtee ulos ja kun ei alko maistu yhtään! Yritin/yritän tänään harjotella mutta tossa toi juoma nököttää eikä nappaa yhtään.Tietää jo nyt että sunnuntaina makaan vessan lattialla raatona että on halikaveri lähellä:unsure::notworthy::sick:
 
Voisko joku huomenna riipasta kännit mun puolesta? Pitäs lähtee ulos ja kun ei alko maistu yhtään! Yritin/yritän tänään harjotella mutta tossa toi juoma nököttää eikä nappaa yhtään.Tietää jo nyt että sunnuntaina makaan vessan lattialla raatona että on halikaveri lähellä:unsure::notworthy::sick:
No häh nyt:D?!
Miks pitää tempasta kännit jos ei kiinnosta?Kait sitä nyt pystyy hauskaa pitämään ja pulisemaan levottomia ilmankin? Mä ainakin tiiän ihavvarmaks yhden(y):oops:.....
 
Softy
Voisko joku huomenna riipasta kännit mun puolesta? Pitäs lähtee ulos ja kun ei alko maistu yhtään! Yritin/yritän tänään harjotella mutta tossa toi juoma nököttää eikä nappaa yhtään.Tietää jo nyt että sunnuntaina makaan vessan lattialla raatona että on halikaveri lähellä:unsure::notworthy::sick:
Älä juo känniin. Vaan pienet sievät. Välillä kannattaa juoda vettä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä