Oi kun sä oot niin romanttinenMä lähen paskalle ja sit tunniks softyn kanssa suihkuun
Oi kun sä oot niin romanttinenMä lähen paskalle ja sit tunniks softyn kanssa suihkuun
Mistä ytimestä te nyt puhuttejotenkin tuntuu et aletaan oleen asioiden ytimessä
Ni. Noi on ihan mahdottomia... Ellunen ja Softy jajaja...mä oon ollu iha kiltisti ja huokaillu syvään ja pistäny silmiä ja korviaki kiinni..Jaahas,ku mä oon vähän aikaa poissa,ni ketjussa jo työnnetään kieltä ties minne senkin tuhmurit ( pudistelee päätä ja helistää sormea paheksuvsti )
huokaillu siellä syvään ja nylkyttänyt softyn nilkkoja...joo-o, todella kiltisti siellä taas ollaan ja kiillotellaan omaa sädekehääNi. Noi on ihan mahdottomia... Ellunen ja Softy jajaja...mä oon ollu iha kiltisti ja huokaillu syvään ja pistäny silmiä ja korviaki kiinni..
*kaappasee kainaloonsa ja pörröttää toisen pääkköstä ja....nuolasee korvasta*
Voi Kattinen on noi tuhmia, piiskaa sietäsivät saada sua viatonta noinNi. Noi on ihan mahdottomia... Ellunen ja Softy jajaja...mä oon ollu iha kiltisti ja huokaillu syvään ja pistäny silmiä ja korviaki kiinni..
Mun mitään kiillottaa tartte kun se säihkyy häikäisevänähuokaillu siellä syvään ja nylkyttänyt softyn nilkkoja...joo-o, todella kiltisti siellä taas ollaan ja kiillotellaan omaa sädekehää
No ei nuille mitn piiskaa kun se menee sitten hyväntekeväisyyteen!!!*kiljasee kauhistuneena*Voi Kattinen on noi tuhmia, piiskaa sietäsivät saada sua viatonta noin
Aha,onkos toi Kattisen esileikki ?*kaappasee kainaloonsa ja pörröttää toisen pääkköstä ja....nuolasee korvasta* tunkee kieltä korvaan ja hivelee vähän tissiä
*kuivaa korvaansa**kaappasee kainaloonsa ja pörröttää toisen pääkköstä ja....nuolasee korvasta*
Aha,onkos toi Kattisen esileikki ?
Ai nou hani, ai nou*taputtaa pääkköseen*...*kuivaa korvaansa*
Ulkona kukkuu käki!!
*Katselee ympärilleen* Niin ovat nuo muut todella tuhmiaVoi Kattinen on noi tuhmia, piiskaa sietäsivät saada sua viatonta noin
Eikö siis oikeesti siellä kukkuu hei käki!Ai nou hani, ai nou*taputtaa pääkköseen*...
Mun kielellä on semmonen vaikutus....
*Katselee ympärilleen* Niin ovat nuo muut todella tuhmia
No niihämmää sanoinki että siellä gägi guggusees*paijaa ja silittää toisen pääkköstä*...semmosta se vaan on......Eikö siis oikeesti siellä kukkuu hei käki!
No niihämmää sanoinki että siellä gägi guggusees*paijaa ja silittää toisen pääkköstä*...semmosta se vaan on......
*istuu paijattavana ja teeskentelee mököttävänsä*
ja halusit kertoa tämän tiion meille koska...? becauseee...???