Mun pää ei oo ikinä kestänä oikein kun sen yhen tai korkeintaan kaksi...myö ollaan ihan toivottomia tapauksia ainakin ryyppäämisen suhteen.Mutta kun mun pää ei kestä nykysin kunnolla edes yhtä
Anteeks mut toi kuulosti tyyliin " kiinnostaa kuin kilo pjaskoo"...No kai se on mentävä kun on pyydetty.
Mä osaan liian hyvin.Mun pää ei oo ikinä kestänä oikein kun sen yhen tai korkeintaan kaksi...myö ollaan ihan toivottomia tapauksia ainakin ryyppäämisen suhteen.
Mun pää ei oo ikinä kestänä oikein kun sen yhen tai korkeintaan kaksi...myö ollaan ihan toivottomia tapauksia ainakin ryyppäämisen suhteen.
Minne?Mittään et oo oppinu tänä iltana...pistä se kieli nyt....!
En uso....sulla on mielessä ihammuut kielitieteilyt*nyökyttää tietävänä*Ajattelin samaa.
Joo nyt on.En uso....sulla on mielessä ihammuut kielitieteilyt*nyökyttää tietävänä*
No ei mua silleen kauheesti kiinnostakaan mutta ehkä se sit kun pääsee pelipaikalle ja kivaa seuraa ja pääsee höpisee jne.Anteeks mut toi kuulosti tyyliin " kiinnostaa kuin kilo pjaskoo"...
Pidä hauskaa nainen siellä tavalla jos toisella
jotenkin tuntuu et aletaan oleen asioiden ytimessäMinne?
Suuhun...suuhus...noihamminnevaasitte!*huokaisee*Minne?
Moi poikamoi tinku
Kisu!!!En uso....sulla on mielessä ihammuut kielitieteilyt*nylkyttää tietävänä softyn nilkkaa*
Mä meen suoraan suihkuun.Mä lähen paskalle ja sit tunniks suihkuun
Ellu!!!Kisu!!!
Suuhun...suuhus...noihamminnevaasitte!*huokaisee*
Kerro, kerro ihmeessä?? Olen pelkkänä korvana!Ellu!!!
antaa olla..
Kerro, kerro ihmeessä?? Olen pelkkänä korvana!