Joo, iha oikeesti.Onko toi lupaus?
*hyppää junaan ja lähtee softylaan*
No häh nyt?!Voisko joku huomenna riipasta kännit mun puolesta? Pitäs lähtee ulos ja kun ei alko maistu yhtään! Yritin/yritän tänään harjotella mutta tossa toi juoma nököttää eikä nappaa yhtään.Tietää jo nyt että sunnuntaina makaan vessan lattialla raatona että on halikaveri lähellä
Älä juo känniin. Vaan pienet sievät. Välillä kannattaa juoda vettä.Voisko joku huomenna riipasta kännit mun puolesta? Pitäs lähtee ulos ja kun ei alko maistu yhtään! Yritin/yritän tänään harjotella mutta tossa toi juoma nököttää eikä nappaa yhtään.Tietää jo nyt että sunnuntaina makaan vessan lattialla raatona että on halikaveri lähellä
En mä lähe kännisten joukkoon selvinpäin...kerran olin ja se ilta oli yhtä pitkä ku kiinan muuri....No häh nyt?!
Miks pitää tempasta kännit jos ei kiinnosta?Kait sitä nyt pystyy hauskaa pitämään ja pulisemaan levottomia ilmankin? Mä ainakin tiiän ihavvarmaks yhden.....
Mutta kun mun pää ei kestä nykysin kunnolla edes yhtäÄlä juo känniin. Vaan pienet sievät. Välillä kannattaa juoda vettä.
Mä tarvitsen kutsun.Joo, iha oikeesti.
HöhMutta kun mun pää ei kestä nykysin kunnolla edes yhtä
No hö...En mä lähe kännisten joukkoon selvinpäin...kerran olin ja se ilta oli yhtä pitkä ku kiinan muuri....
Mä meen tänään pörrää paikalliseen.Mä tarvitsen kutsun.
En ole niitä jotka kutsumatta tulevat pörräämään nurkille.
Ja mulla on yks missio mitä ei ilman rohkasua pysty
Ja mulla on yks missio mitä ei ilman rohkasua pysty
Toipumisia ja hyviä löylyjäiltaa ketjuun. selkä sökönä voivotellaan. toisaalta ei kai ole vaivaa mitä sauna ja olut ei paranna.
Auts. Pikaista paranemista.iltaa ketjuun. selkä sökönä voivotellaan. toisaalta ei kai ole vaivaa mitä sauna ja olut ei paranna.
Toi ei ole kutsu.Mä meen tänään pörrää paikalliseen.
Mittään et oo oppinu tänä iltana...pistä se kieli nyt....!
No kai se on mentävä kun on pyydetty.No hö...
Sitte se on fifty- sixtyä- joko et mene tai sitten siemailet yhtä pitkin iltaa
Joo ei ole. Mä ajattelin piirittää yhtä tyyppiä.Toi ei ole kutsu.
Ajattelin samaa.Mittään et oo oppinu tänä iltana...pistä se kieli nyt....!