Softy
Tuo musiikki.No mitäkähäh nyt?!
Ainoa oikea jos multa kysytään
Tuo musiikki.No mitäkähäh nyt?!
Ainoa oikea jos multa kysytään
*huokaan...syvään*Kuorittu tuorekurkku toimii loistavasti
*huokaan...syvään*
Parantumaton oot
Mä olen kokeillut kurkkua ja makkaraa.Mun persus tykkää enempi lenkistä
Kerran kokeilin banskua ilman kuoria, mutta propaply im tuu tight tai sitten bansku oli liian kypsä.
Tuo musiikki.
*halaaruttaan*..no höppänä, ei sun siitä tartte pitää...Tuo musiikki.
Ei*halaaruttaan*..no höppänä, ei sun siitä tartte pitää...
Mä olen kokeillut kurkkua ja makkaraa.
Ei kai sitä ilman kuoria voi?
...ei mun tartte sitä kysyä...kuitenni sanot sen tai sitten Ellunen havahtuu kyselemäänMulla on yks salainen harrastus, haluatko tietää mikä?
Kokonainen tietysti. Mitä sitä viipaleina.
Oliks se viipaloitua?
Just meinasin kysyä...ei mun tartte sitä kysyä...kuitenni sanot sen tai sitten Ellunen havahtuu kyselemään
Mä olen kokeillut kurkkua ja makkaraa.
Ei kai sitä ilman kuoria voi?
Mä haluun.Mulla on yks salainen harrastus, haluatko tietää mikä?
No mä aattelin että jos sä vaikka lätkit lauantaimakkaraviipaleilla ittees sinne...teistä pervoista mittää tiiäKokonainen tietysti. Mitä sitä viipaleina.
Jaa silleen.Voi silleen varovasti, jos jumppais jollain isommalla kalulla sillee, että jää vähä niinku auki
...mitäs mä sanoin...Just meinasin kysyä
No mä aattelin että jos sä vaikka lätkit lauantaimakkaraviipaleilla ittees sinne...teistä pervoista mittää tiiä
Joo, oli kumi päällä.Tiedättehän kun tungette niitä hedelmiä ym persereikiinne ja muihin niin kondomi vedettävä päälle.
...ei mun tartte sitä kysyä...kuitenni sanot sen tai sitten Ellunen havahtuu kyselemään
En tiiä kun ei tod.!!! tunge enkä tommista tajuu enkä haluu enkä.....ruualla tolleen tehä...Tiedättehän kun tungette niitä hedelmiä ym persereikiinne ja muihin niin kondomi vedettävä päälle.
Mä en ole koskaan katsonut onko kukaan katsonut kun valitsen kurkkua. Eikä tuosta voi punastua.Kahteleppa joskus kaupassa heviosatolla kuinka naiset valitsevat tuorekurkkua, sitten ku se huomaa, että toimitusta tarkaillaan, niin monesti posket alkaa punottaa