No tänne jumalanselän taakse kun tilaat niin ehken löytää perille joskus ens kuussa....sitäpaitti kun ite tekee niin tulee ainakin toooosi namituksellista!Mitä sitä tekemään kun sen voi tilata.
Hilipaset pikasesti kauppaan siitäEi oo tarvikkeita = aineksia kun eilen en älynnyt ostaa...
Mokoma Rättis, miks ei eilen pannu tota videoo tänne
Ootpas sää kiltti...
ja kiitos tarjouksesta Katotaan sitä sitten kun muutatte sun tyttöystävän kanssa pois sieltä napapiiriltä ihmisten ilimoolle ja sivistyksen pariin
Ouluun kukaan nyt vapaaehtoisesti lähe...eihän siellä ole muuta kuin tuulta, jäätä, lunta ja Kärpät
Pirkanmaalla....en kannata Tapparaa kuitenkaanKärpät on perseestä ja oulu on paska kaupunni.
Millä paikkakunnalla sie majailet?
Mutku mutku eilen päätin jo mitä tänään syyään, eli suolasilliä ja uusia perunoita ja iiiiso sallaattiHilipaset pikasesti kauppaan siitä
Ole hyvä, aina on ilo auttaa ...
Niin, toista se on pk-seudulla. Itse tehty ei ole samanlaista. Eikä mulla ole aineksia. En jaksa käydä kaupassa.No tänne jumalanselän taakse kun tilaat niin ehken löytää perille joskus ens kuussa....sitäpaitti kun ite tekee niin tulee ainakin toooosi namituksellista!
LALLAL LAL LAA ....!!Kärpät on perseestä ....
Ei tietenkään oo samanlaistaNiin, toista se on pk-seudulla. Itse tehty ei ole samanlaista. Eikä mulla ole aineksia. En jaksa käydä kaupassa.
LALLAL LAL LAA ....!!
senki vääräuskone....*tuhisee ja puhisee*
Se joka turhan Herran pieksuja lausumahan saakoon kasvisvartaista pjärsuksillensHerran pieksut
No tänne jumalanselän taakse kun tilaat niin ehken löytää perille joskus ens kuussa....sitäpaitti kun ite tekee niin tulee ainakin toooosi namituksellista!
Molemmat ovat omalla tavalla hyviä.Ei tietenkään oo samanlaista
Kun se on p a r e m p a a
No ehtiipä tuota pitsapäivää pitää huomennakin. Siis...pizzapäivää*luimustellen kun kuiten kohta Luna hyökkää kimppuun*Mutku mutku eilen päätin jo mitä tänään syyään, eli suolasilliä ja uusia perunoita ja iiiiso sallaatti
Se joka turhan Herran pieksuja lausumahan saakoon kasvisvartaista pjärsuksillens
Kuka sinne nyt makkaran takia*haukkoo henkeään*???!!Oikeesti, ylihintasta makkaraa vielä myyvät sielä
*ufopääkkönen*...kyselinkös mä mitään tarkentavia...??!!Mun persus tykkää enempi lenkistä
Kerran kokeilin banskua ilman kuoria, mutta propaply im tuu tight tai sitten bansku oli liian kypsä.
Härre gyyd... Who cares?Se joka turhan Herran pieksuja lausumahan saakoon kasvisvartaista pjärsuksillens
No mitäkähäh nyt?!
Ei oo todellista näitten sun juttujes kanssa taasMun persus tykkää enempi lenkistä
Kerran kokeilin banskua ilman kuoria, mutta propaply im tuu tight tai sitten bansku oli liian kypsä.
Härre gyyd... Who cares?
*ufopääkkönen*...kyselinkös mä mitään tarkentavia...??!!
*unohtaa ihan huolella hedelmäsalaattijälkkärin tältä päivältä*
Kuakonkulumilla Idän ihmeen vaikutusalueellaMillä paikkakunnalla sie asustelet?