Waaaassss??!!Kahteleppa joskus kaupassa heviosatolla kuinka naiset valitsevat tuorekurkkua, sitten ku se huomaa, että toimitusta tarkaillaan, niin monesti posket alkaa punottaa
Mä vaan nappasen kurkun mukaani...nyt meni kapassakäymisen ilokin
Waaaassss??!!Kahteleppa joskus kaupassa heviosatolla kuinka naiset valitsevat tuorekurkkua, sitten ku se huomaa, että toimitusta tarkaillaan, niin monesti posket alkaa punottaa
Mä en ole koskaan katsonut onko kukaankatsonut kun valitsen kurkkua. Eikä tuosta voi punastua.
A- ha!!Jotenkin musta tuntuu että me Kisun kanssa ollaan aika viattomia enkeleitä täällä ja noi yhet yrittää turmella kaiken tuorekurkusta lähtien...Nääh tai oikeestaan vain minä olen ei Kisu!!!!
Mitä ne tollai mitenkään suojaa?Joo, oli aika monta kumia päässä.
Kiitti hanipöö, tekiskin niin mieli punajuuri sallaattiaA- ha!!
*viskoo punajuurella*
Kits vaan*hmpfh*
Mä aina valikoin sopivan kokoisen. Ei saa olla liian iso. Sen takia että se tulee syötyä. Täällä kukaan muu ole syömässä.Waaaassss??!!
Mä vaan nappasen kurkun mukaani...nyt meni kapassakäymisen ilokin
Ai kamala.Mitä ne tollai mitenkään suojaa?
Kohta ei voi edes tutkia ja ostaa mitään vihanneksia & hedelmiäJotenkin musta tuntuu että me Kisun kanssa ollaan aika viattomia enkeleitä täällä ja noi yhet yrittää turmella kaiken tuorekurkusta lähtien...Nääh tai oikeestaan vain minä olen ei Kisu!!!!
Onhan nuo aina tasaisin väliajoin kertoneet. Nyt muistat huonostiSe on nyt puistuttava tai muuten teijen takia multa menee niin monta kivaa juttua ihan uusiin ei kivoihin puihin...
Pidä ihanaa aurinkoista sunnuntaita
On aika hajaantua
Mitä kuvittelet tuon tarkoittavan?
Taitaa sun tyttöystävä olla vaan mielikuvituksen tuotetta.Heh, tyttöystävä lähetti viestin ku olin kirpparilla Salamyhkäisesti pelkkiä numeroita
Koordinaatteja ne oli, kävin tsekkaa mitä sieltä löytyy. Tyttöystävä odotteli siellä ¥ märkänä
Ei ole.Olisko Softilla mitään paikkaa, jota vois hivellä tai hieroa?
Selkäkin on ihan terve nyt?Ei ole.
Ei ole. On edelleen jumissa.Selkäkin on ihan terve nyt?
Niin,tietää kenelle laittaa lirkutus viestejä yksityisesti.Ei ole. On edelleen jumissa.
Kantsis kirjoittaa rekisteröityneenä. Tietää heti kuka kirjoittaa.