Rennosti ja nautiskellen ...ja morjens vaanVoi olla, että yritän päästä liian syvälle, yritän olla vähän vähemmän yrittämästä. Raportoin myöhemmin tuntemuksia jos muistan, heippa
¥
Mä en tykkää muhkusta olemuksestani. Kunpa saisin itseni liikkumaan. Pelkästään jo työkyvyn ylläpitämisen takia.Softy kauneus on katsojan silmissä. Toiset tykkää muhkummasta,toiset hoikasta tainormaalipainosta,toisilla ei oo väliä minkä kokonen on,sisin on tärkeämpi.
..ettäkö jää kielestä kii vai mitäkä...tai siis...saahan sitä jumiutua mutta jos tuntuu hankalalta kuten tuossa nyt olin ymmärtävänäni niin vaihtelu virkistää...?...kun kuitenki nautinnosta kyse....Kyllä voi jumiutua.
Pilkku hiljaa pieniä muutoksia liikumiseenMä en tykkää muhkusta olemuksestani. Kunpa saisin itseni liikkumaan. Pelkästään jo työkyvyn ylläpitämisen takia.
Oon mie nähny miesten parveilevan isommankin naisen ympärilläOlen huomannut että miehiä parveilee hoikkien naisien ympärillä.
Aloittaminen aina hankalaa mutta kerran kun lähtee ja pitää siitä kiinni niin se vie mennessään - liikkuminen siis. Ja se kiva fiilis kun adrenaliini- ja endorfiiniryöppy vain kohisee kropassa ... Vähän kerrassaan, ei ahnehtimalla.Mä en tykkää muhkusta olemuksestani. Kunpa saisin itseni liikkumaan. Pelkästään jo työkyvyn ylläpitämisen takia.
..kaikenlaisten kukkien ympärillä ....Olen huomannut että miehiä parveilee hoikkien naisien ympärillä.
Ehkä etsit väärästä paikasta?En mä saa siihen yhteyttä, ja vaikka saisinkin niin se sivuuttaisi mut heti. Oon mies, niinku on seki enkä tiiä edes onko se sellainen mies!
Ei jää kii. Jos jumiutuu niin voi tehdä jotakin muuta välillä...ettäkö jää kielestä kii vai mitäkä...tai siis...saahan sitä jumiutua mutta jos tuntuu hankalalta kuten tuossa nyt olin ymmärtävänäni niin vaihtelu virkistää...?...kun kuitenki nautinnosta kyse....
Mutta harvoin niin käy.Oon mie nähny miesten parveilevan isommankin naisen ympärillä
Oli sellainen iloinen,herskyvä
Mie taas tykkään liikkua yksin,laittaa musiikit soimaan ja vaan keskittyä siihen & liikumiseen ja saa mennä omaan tahtiin.Mä kaipaan liikkumista mutta yksin ei tuu liikuttua.
Kenen toisten?Olet siis pelkuri kun annat toisten mielipiteiden ohjata omia tunteitasi? Kasva aikuiseksi.
Lenkillä ollessa ei ees huomaa miten pitkälle pääsee kun korvilla soi sopiva musiikki sopivalla volumilla..ihan parasta lenkkeillä sillaiMie taas tykkään liikkua yksin,laittaa musiikit soimaan ja vaan keskittyä siihen & liikumiseen ja saa mennä omaan tahtiin.
Entäs uiminen? Se ois selällekin parempaa ja nivelille jos kävely sattuuMä kaipaan liikkumista mutta yksin ei tuu liikuttua.
En osaa uida.Entäs uiminen? Se ois selällekin parempaa ja nivelille jos kävely sattuu