Tuli heti aamusta roiskastua huonekalut pihalle ja siivottua huusholli. Vielä kun saa pyykkivuoren pois niin vessan ja saunan pesu.
Vesijumppakin vois olla ihan hyvä juttu...En osaa uida.
Vesijumppa on kivaa mutta ei tule mentyä yksin. Jumpat ovat arkisin keskellä päivää. Normaalisti kävely ei koske.
Mutta työ haittaa siellä käymistä.Vesijumppakin vois olla ihan hyvä juttu...
Tekosyy joka lähtöön.Mutta työ haittaa siellä käymistä.
Vesijuoksu!En osaa uida.
Vesijumppa on kivaa mutta ei tule mentyä yksin. Jumpat ovat arkisin keskellä päivää. Normaalisti kävely ei koske.
Niinpä,ihan huomaamattaLenkillä ollessa ei ees huomaa miten pitkälle pääsee kun korvilla soi sopiva musiikki sopivalla volumilla..ihan parasta lenkkeillä sillai
Jokaisella omat tavat mistä tykkääMä kuuntelen ulkona mieluimmin luonnon ääniä.
Ja kuulee autojen äänet.
Vesijuoksu on muuten tosi tehokasta! Miten mä olin unohtanut koko tuon asianVesijuoksu!
Ja sitä on parempikin harrastaa yksin kun muuten tulee pulistua niin ettei ees hiki tuu pintaan.
Samoin, tehokas rytmi saa jalat liikkumaan nopeemmin eteenpäin ^^Jokaisella omat tavat mistä tykkää
Linnunlaulu on kyllä kiva kuunella,mutta sopiva raskas musa antaa mulle taas energiaa liikkua
Pomo tykkää hyvää kun lähden kesken työpäivän jumppaamaan.Tekosyy joka lähtöön.
Ei mul oliskaa ketään jota pyytää mukaan.Vesijuoksu!
Ja sitä on parempikin harrastaa yksin kun muuten tulee pulistua niin ettei ees hiki tuu pintaan.
Se pitää nähdä.Ja tänään tulee neiti Marple elokuva
Sinä ja minä, mennään yhdessä johonkin, ok?Ei mul oliskaa ketään jota pyytää mukaan.
Mihin mentäs?Sinä ja minä, mennään yhdessä johonkin, ok?
Mie oon sängyssä.Taidan ottaa pienet tirsat
Mie otinTaidan ottaa pienet tirsat